- « Poprzedni
- Następny »
26-10-2017
20:57
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
26-10-2017
20:57
Witam, otóż mam problem z Internetem LTE, na wielu aplikacjach, takich jak YouTube lub przeglądarki Internetu, nie ma żadnych problemów, lecz N przykład: Haterick lub Pokemon GO nie działa.
Posiadam ofertę Orange FREE na kartę, wcześniej miałem Orange Smart, lecz problem zaczął się miesiąc przed tym, jak zmieniłem ofertę na Orange FREE na kartę.
Wszystkie HotSpoty WIFI jakie spotykałem działały na każdych aplikacjach, mobilny HotSpot WIFI działa, proszę o pomoc, korzystam z Orange już 4 lata, zmieniałem kartę już 3-4 razy, raz z powodu zalania, raz z powodu subskrypcji bez powrotu, jeśli mi nie pomożecie, Orange straci kolejnego klienta, a nie chciałbym opuszczać Orange, ponieważ to świetna sieć.
Posiadam ofertę Orange FREE na kartę, wcześniej miałem Orange Smart, lecz problem zaczął się miesiąc przed tym, jak zmieniłem ofertę na Orange FREE na kartę.
Wszystkie HotSpoty WIFI jakie spotykałem działały na każdych aplikacjach, mobilny HotSpot WIFI działa, proszę o pomoc, korzystam z Orange już 4 lata, zmieniałem kartę już 3-4 razy, raz z powodu zalania, raz z powodu subskrypcji bez powrotu, jeśli mi nie pomożecie, Orange straci kolejnego klienta, a nie chciałbym opuszczać Orange, ponieważ to świetna sieć.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Etykiety:
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
29-10-2017
18:01
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
29-10-2017
18:01
To chyba zostaje kontakt z BOK może masz blokadę na internet lub kontrolę rodzicielską.
22 ODPOW. 22
26-10-2017
21:04
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
26-10-2017
21:04
Problem z internetem mobilnym w telefonie
Jaki masz apn w telefonie?
28-10-2017
01:14
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-10-2017
01:14
Problem z internetem mobilnym w telefonie
Jak to sprawdzić? Bo nie wiem, podam tyle że nie potrafię tego sprawdzić.
28-10-2017
08:16
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-10-2017
08:44
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-10-2017
08:44
Problem z internetem mobilnym w telefonie
Zerknij tu np dla innego modelu https://nasz.orange.pl/t5/Baza-wiedzy-Telefony-i-tablety/Ręczna-konfiguracja-internetu-w-telefonie-L...
28-10-2017
15:15
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-10-2017
15:15
Problem z internetem mobilnym w telefonie
Mam Samsung galaxy core prime
28-10-2017
15:21
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-10-2017
15:21
Problem z internetem mobilnym w telefonie
@Piotrekk85
Na razie zrobiłem to co na przykładzie, co dalej?
Na razie zrobiłem to co na przykładzie, co dalej?
28-10-2017
16:24
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-10-2017
16:24
Problem z internetem mobilnym w telefonie
kamilrucinski napisał(-a):
@Piotrekk85
Na razie zrobiłem to co na przykładzie, co dalej?
Zaznaczyłeś utworzony punkt dostępu ? Jeśli tak, to zrestartuj telefon.
Edit: Doczytałem z jakiego telefonu korzystasz i tu może być problem ze starszą wersją Androida.
28-10-2017
18:01
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-10-2017
18:01
Problem z internetem mobilnym w telefonie
@Katani1
Zrestartowałem (uruchomiłem ponownie) telefon podczas po tym jak zaznaczyłem punkt dostępu który stworzyłem, dokupię doładowanie jutro i kupię pakiet, dam znać czy zadziałało.
Zrestartowałem (uruchomiłem ponownie) telefon podczas po tym jak zaznaczyłem punkt dostępu który stworzyłem, dokupię doładowanie jutro i kupię pakiet, dam znać czy zadziałało.
28-10-2017
18:04
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-10-2017
18:04
Problem z internetem mobilnym w telefonie
kamilrucinski napisał(-a):
@Katani1
Zrestartowałem (uruchomiłem ponownie) telefon podczas po tym jak zaznaczyłem punkt dostępu który stworzyłem, dokupię doładowanie jutro i kupię pakiet, dam znać czy zadziałało.
Jednak trochę dziwne, że net nie działa tylko w niektórych aplikacjach. Czekamy na info.
- « Poprzedni
- Następny »