- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem mobilnym Lublin Kunickiego
Mam od zeszłego poniedziałku, tj. 14 sierpnia br. problem z transferem 4G/LTE/LTE+, Lublin, ul. Kunickiego 34, telefon (HTC 10 po dwóch resetach fabrycznych), mam przystosowany do pracy w pięciu pasmach LTE (B1 (2100), B3 (1800), B5 (850), B7 (2600), B20 (800) które ponoć Orange wspiera. APN- y w tel. do Interntu i MMS ustawione według info ze strony Orange. Transfery (DL i UL)potrafią zejść bardzo nisko, 14 i 15 sierpnia to dwie doby, gdzie telefon nie łapał czasami nawet sieci 2G uniemożliwiając zwykłe rozmowy czy SMS-y. Teraz transfer waha się po między H, LTE a LTE+ (tak pokazuje mi wyświetlacz tel).ale nawet przy LTE+ mam problemy z otwieraniem stron w przeglądarce czy aktualizacjach w Google Play na komórce. Wina telefonu jako urządzenia to na pewno nie jest, posiadam również kartę Play i w analogicznym okresie wszystko było i jest ok. Wcześniej, (Orange) przy połączeniu przez Wi-Fi (karta a/b/g/n), na laptopie osiągałem do 4 MB/s (ca. 32 Mb/s)DL.
A to testy z 25.08.23 wykonane ap. Mój Orange:
Wyniki pomiaru w sieci: 4G lub nowsza
Download: 4.94 Mb/s Upload: 0.13 Mb/s Ping: 54 ms Jitter: 24 ms, 25.08.23 10:11
Wyniki pomiaru w sieci: 4G lub nowsza
Download: 1.66 Mb/s Upload: 0.15 Mb/s Ping: 84 ms Jitter: 28 ms 25.08.23 16:03
Wyniki pomiaru w sieci: 4G lub nowsza
Download: 4.93 Mb/s Upload: 2.41 Mb/s Ping: 55 ms Jitter: 13 ms 25.08.23 16:07
Wyniki pomiaru w sieci: 4G lub nowsza
Download: 1.45 Mb/s Upload: 0.20 Mb/s Ping 37 ms Jitter: 21 ms 25.08.23 16:10
Wyniki pomiaru w sieci: 4G lub nowsza
Download: 3.36 Mb/s Upload: 0.98 Mb/s Ping: 71 ms Jitter: 23 ms 25.08.23 16:14
Wyniki pomiaru w sieci: 4G lub nowsza
Download: 5.13 Mb/s Upload: 0.31 Mb/s Ping: 97 ms Jitter: 24 ms 25.08.23 16:15
Wyniki pomiaru w sieci: 4G lub nowsza
Download: 2.81 Mb/s Upload: 0.26 Mb/s Ping: 229 ms Jitter: 87 ms 25.08.23 16:17
Wyniki pomiaru w sieci: 4G lub nowsza
Download: 2.90 Mb/s Upload: 0.14 Mb/s Ping: 74 ms Jitter: 19 ms 25/08.23 18:15
Wyniki pomiaru w sieci: 4G lub nowsza
Download: 2.21 Mb/s Upload: 0.21 Mb/s Ping: 68 ms Jitter: 23 ms 25.08.23 20:06
Wyniki pomiaru w sieci: 4G lub nowsza
Download:10.09 Mb/s Upload: 1.73 Mb/s Ping: 33 ms Jitter: 17 ms 25.08.23 23:10
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem mobilnym Lublin Kunickiego
@Jala wygląda na jakiś problem z nadajnikiem. Być może jest serwisowany, albo awaria, przeciążenie, zakłócenie itp. Ostatnie pomiary widać poprawę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem mobilnym Lublin Kunickiego
Hej. Ostatni pomiar był robiony wczoraj po 23-ciej. Takie skoki mam od zeszłego poniedziałku i nie ma reguły czy to noc czy dzień. Teraz sprawdziłem: Ping:34 ms, DL 6,41 Mb/s UL 0.08. Zgłaszałem problem w zeszły piątek ale nic się nie zmieniło. Problem w tym, że chcę podjąć pracę zdalną z domu, polegającą na rozmowach z klientami przez aplikację internetową (SoftPhone), którą obecne transfery mi skutecznie uniemożliwiają. Jestem po trzech dniach szkolenia i przy połączeniach przez wspomnianego SoftPhone'a czy Google Meet rozmowy audio, nie mówiąc już o wideo, są chwilami niemożliwe. Na przełomie maja i czerwca br. pracowałem przez ap. ViciDial i wszystko było ok. Nie stać mnie na obecną chwilę na inwestycję w technologię 5G a stałe łącze (wynajmuję mieszkanie), nie wchodzi w rachubę. Przyszło mi na myśl, że może w mojej okolicy ktoś głupio cwany zainstalował sobie po cichu wzmacniacz sieci GSM, co podobno może skutkować takimi problemami u innych w okolicy. Sam się nad tym zastanawiałem, ale po lekturze informacji, wiem że to na własną rękę jest nielegalne i zarzuciłem pomysł.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem mobilnym Lublin Kunickiego
Cześć @Jala
Przesyłam Ci linka do tematu Sprawdzenie słabego zasięgu https://www.orange.pl/omnibook/sprawdzenie-slabego-zasiegu#
W punkcie 4 mozesz zdiagnozować utrudnienia w sieci Orange. W tym punkcie mozesz wysłać SMS
na numer 1533 w treści wpisz Diagnozuj (koszt SMS-a zgodny z Twoim planem taryfowym). SMS nie działa w ofercie Flex.
2. W odpowiedzi otrzymasz wiadomość zwrotną od Orange z informacją czy na obszarze, w którym przebywasz występują utrudnienia wpływające na działanie sieci lub usług.
Jeżeli występują utrudnienia, to otrzymasz informację o ich rodzaju oraz przewidywaną datę zakończenia (jeżeli jest znana).
Jeszcze zerknij do tego linka Prace modernizacyjne sieci mobilnej https://www.orange.pl/omnibook/prace-modernizacyjne-sieci-mobilnej#
W tym czasie możesz zauważyć, że:
- nie masz zasięg lub jest on słaby,
- połączenia są słabej jakości,
- internet nie działa szybko,
- są problemy z nawiązywaniem połączeń,
- połączeni są zrywane.
Więcej informacji w powyższych linkach
Może te linki coś Ci pomogą 🙂
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem mobilnym Lublin Kunickiego
@Pablo5 Dzięki za zainteresowanie i info. Biorę się do rozkminki, 🤔
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem mobilnym Lublin Kunickiego
@Jalajeśli uważasz że ktoś zainstalował w Twojej okolicy wzmacniacz sieci GSM to zerknij do tego linka
Problem z zasięgiem sieci komórkowej / Problem z internetem mobilnym - co zrobić? https://nasz.orange.pl/t5/Baza-wiedzy-Sie%C4%87-i-dost%C4%99pno%C5%9B%C4%87/Problem-z-zasi%C4%99giem...
Może te linki coś Ci pomogą
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem mobilnym Lublin Kunickiego
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem mobilnym Lublin Kunickiego
Jeszcze raz dzięki, Pablo. SMS-a na 1533 wysłałem dwa razy: 1-wsza odp: "Podana treść sms jest błędna.", na drugiego, wysłanego pół godz, temu nie dostałem żadnej odp., według mapy jestem w zasięgu agregacji 4-ech pasm LTE. Jak żyć, Pablo, jak żyć? 😊 a według Orange - mają do 30-tu godz, na modernizację BTS-a.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem mobilnym Lublin Kunickiego
Pablo, " Najczęstszą przyczyną jest stosowanie aktywnych wzmacniaczy sygnału sieci komórkowej zwanych także repeaterami.", to wiem, jak napisałem wcześniej, sam się nad tym zastanawiałem, no ale nie chciałbym robić zakłóceń w okolicy, poza tym nielegal. No ale, jak sam zapewne się domyślasz - ja nie jestem w stanie stwierdzić, czy ktoś w okolicy takiego badziewia nie zaintalował. A miałem od poniedziałku zacząć zdalnie molestować klientów... Wygląda na to, że będę molestował Orange, 😄
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem mobilnym Lublin Kunickiego
@Jala nadajnik jest albo przeciążony, albo uszkodzony i pracuje na mniejszych zasobach. Ograniczenia pozwalają do jako takiej pracy w ogóle. Gdyby operator wyłączył.......
W weekend i tak się nic nie dowiesz...
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »