Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z Dorejonizowaniem

ROZWIĄZANE

Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 17
  • 89
  • 0

Problem z Dorejonizowaniem

teoretycznie jest tutaj wszystko legalne...na tej samej działce sa dwa adresy 🙂 mi sie wydaje ze po prostu ktos tu kolejność pomylił przy przypisywaniu infrastruktury do adresu.... bo na sarniej powinna byc mozliwosc podpiecia swiatlowodu (slup jest oddalony od domu mniej niz 50m ) a na podlesnej nie, bo tam raczej slupa nie widziałem 🙂
Na infolinii Orange mi nawet zalecil wystawic zlecenie podlczenie na podlesną :).. no nic zobaczymy jutro bede pisal to pismo i wysle do orange


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6340
  • 25903
  • 216

Problem z Dorejonizowaniem

@MhoMuse 

Skoro nawet na infolinii to radzili to po co szukać dziury w całym?


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29503
  • 271

Problem z Dorejonizowaniem

@MhoMuse pisałeś że spróbujesz zamówić usługę 


@MhoMusenapisał(-a)

no to zamawiam.... dam znac czy sie uda 🙂


a teraz piszesz że wyślesz pismo.

Może najpierw spróbuj tego pierwszego, a jak się nie uda to tej drugiej opcji.


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 2217
  • 10615
  • 89

Problem z Dorejonizowaniem


@MhoMusenapisał(-a)

teoretycznie jest tutaj wszystko legalne...na tej samej działce sa dwa adresy 🙂 mi sie wydaje ze po prostu ktos tu kolejność pomylił przy przypisywaniu infrastruktury do adresu.... bo na sarniej powinna byc mozliwosc podpiecia swiatlowodu


Nikt nie mówi, że nielegalne. Po prostu przez to, że miałeś dwa adresy jest niezgodność w bazie. Jest tylko kwestia czy technik zrozumie ten fakt i wykona instalację. Zamów i jednocześnie wysyłaj pismo załączając decyzję sądu. Niech się dla świetego spokoju wszystko zgadza u operatora. Najważniejsze, że masz techniczną możliwość podłączenia światłowodu dla swojej działki i nie musisz walczyć o dorejonizowanie.


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 17
  • 89
  • 0

Problem z Dorejonizowaniem

generalnie dzieki wam rozwiazalem sprawe dwoch przypisanych numerow do naszego domu, bardzo wam dziekuje, nigdy bym na to nie wpadl... 

 

wyjasnie sprawe listownie i telefonicznie, moze sie uda... , dam znac 🙂


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 2217
  • 10615
  • 89

Problem z Dorejonizowaniem

@MhoMuse Jest w tym również twoja zasługa. Gdybyś nie podał dokładnego adresu to byś się dalej z tym woził.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 69
  • 347
  • 2

Problem z Dorejonizowaniem

Możesz śmiało zamawiać na którykolwiek z adresów, montera w ogóle to nie będzie interesować. W tym kraju są czasami tak powalone numeracje budynków że nikogo to nie zdziwi, że jeden budynek ma dwa adresy. Dom rodziców mojej piękniejszej połowy też miał dwa adresy, bo nazwano osobno ulicę, do której mu bliżej, a wcześniej była drogą wewnętrzną. Całe lata mieli usługi na nieistniejącym adresie. 

 

Ja mieszkam zaś w budynku o jednocyfrowym numerze, ale niedaleko stoi taki numerze 26, gdzie 25 jest kilometr dalej. Ulice bez ciągłości, domy z numerem od ulicy po drugiej stronie posesji - wszystko standard. 

 

Jak starczy jedna przewieszka to żadnych komplikacji nie przewiduję. 


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2754
  • 10112
  • 53

Problem z Dorejonizowaniem

Problem w tym przypadku polega na tym że nie może zamówić na jeden adres bo ten adres dla Orange nie istnieje.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 69
  • 347
  • 2

Problem z Dorejonizowaniem

Ale może na drugi z tych dwóch, które posiada(ł). Było pisane, że jeden z nich ma możliwości techniczne na 600Mb/s. Oba wskazują na te sam budynek, więc niech zamówi na ten adres, na który możliwości są, a potem się stara o zmianę w papierach, albo i nie. Jako były pracownik Poczty Polskiej mogę potwierdzić, że ludzie całymi latami się posługują adresami, które zostały z jakiegoś powodu zmienione. Jak masz e-fakturę to zupełnie bez znaczenia, czy masz tam Fiołkową czy Rzeczypospolitej. 


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 17
  • 89
  • 0

Problem z Dorejonizowaniem

to znowu ja

chcialem wszystkim po równo podziękować za podpowiedzi i rozwiązanie sprawy do rejonizowania.. w szczególności @agat13 

Po zgłoszeniu na infolinii i przyjęciu mojej reklamacji, przyjechał technik , powiedział ze nie będzie żadnego problemu z przyłączem, oferta na mój adres jest już dostępna, jutro idę zamówić necika 🙂
Co mnie zdziwiło ale i tez ucieszyło, ze tak szybko i sprawnie to wszystko zostało rozwiązane

Pozdrawiam serdecznie