12-03-2018
21:55
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
12-03-2018
21:55
Posiadam ofertę internetu mobilnego bez ograniczeń w LTE. Zawsze był kiepski zasięg, więc dokupiłem antenę. Zasięg poprawił się, ale jedynie w różnych porach dniach. Prędkość wacha się od 0,5 mb/s do 24 mb/s. Czy jest jakieś rozwiązanie, żeby ustabilizować prędkość? Modem to ZTE MF283+.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Etykiety:
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
12-03-2018
22:42
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
12-03-2018
22:42
Kolor niebieski oznacza LTE. Jeśli nie spada na zielony, to nie spada na 3G.
Na początek bym ustalił czy to na pewno problem z zasięgiem a nie coś innego. Kilka rzeczy do sprawdzenia (nie trzeba ich robić wszystkich ale jeśli masz możliwość łatwego sprawdzenia to warto):
1) spróbować przełożyć kartę sim do jakiegoś innego urządzenia z LTE - i tam sprawdzić jak działa
2) o ile to nie problem spróbować na chwilę przenieść router pod adres bliżej nadajnika
3) sprawdzenie czy nie masz lejka (wykorzystanego podstawowego pakietu danych) na mój Orange, LTE bez limitu i tak jakiś "hamulec" ma po iluś GB
4) nie wiem czy zgłaszałeś ogólnie na BOK problemy z zasięgiem, w razie czego warto przez stronę zasięgu te problemy http://orange.pl/zasieg - fajnie jakbyś podzielił się odpowiedzią (oczywiście bez danych osobowych)
I jeszcze pytanie: ile masz do nadajnika? czy po drodze jest coś co może przeszkadzać zasięgowo? jakie częstotliwości LTE wspiera nadajnik? (jak masz problem z ustaleniem tego możemy pomóc)
Na początek bym ustalił czy to na pewno problem z zasięgiem a nie coś innego. Kilka rzeczy do sprawdzenia (nie trzeba ich robić wszystkich ale jeśli masz możliwość łatwego sprawdzenia to warto):
1) spróbować przełożyć kartę sim do jakiegoś innego urządzenia z LTE - i tam sprawdzić jak działa
2) o ile to nie problem spróbować na chwilę przenieść router pod adres bliżej nadajnika
3) sprawdzenie czy nie masz lejka (wykorzystanego podstawowego pakietu danych) na mój Orange, LTE bez limitu i tak jakiś "hamulec" ma po iluś GB
4) nie wiem czy zgłaszałeś ogólnie na BOK problemy z zasięgiem, w razie czego warto przez stronę zasięgu te problemy http://orange.pl/zasieg - fajnie jakbyś podzielił się odpowiedzią (oczywiście bez danych osobowych)
I jeszcze pytanie: ile masz do nadajnika? czy po drodze jest coś co może przeszkadzać zasięgowo? jakie częstotliwości LTE wspiera nadajnik? (jak masz problem z ustaleniem tego możemy pomóc)
5 ODPOW. 5
12-03-2018
22:04
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
12-03-2018
22:04
Prędkość Internetu LTE
Jakie masz kolory lampki od 3G/4G? Czy jeden kolor czy się zmienia?
12-03-2018
22:06
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
12-03-2018
22:42
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
12-03-2018
22:42
Kolor niebieski oznacza LTE. Jeśli nie spada na zielony, to nie spada na 3G.
Na początek bym ustalił czy to na pewno problem z zasięgiem a nie coś innego. Kilka rzeczy do sprawdzenia (nie trzeba ich robić wszystkich ale jeśli masz możliwość łatwego sprawdzenia to warto):
1) spróbować przełożyć kartę sim do jakiegoś innego urządzenia z LTE - i tam sprawdzić jak działa
2) o ile to nie problem spróbować na chwilę przenieść router pod adres bliżej nadajnika
3) sprawdzenie czy nie masz lejka (wykorzystanego podstawowego pakietu danych) na mój Orange, LTE bez limitu i tak jakiś "hamulec" ma po iluś GB
4) nie wiem czy zgłaszałeś ogólnie na BOK problemy z zasięgiem, w razie czego warto przez stronę zasięgu te problemy http://orange.pl/zasieg - fajnie jakbyś podzielił się odpowiedzią (oczywiście bez danych osobowych)
I jeszcze pytanie: ile masz do nadajnika? czy po drodze jest coś co może przeszkadzać zasięgowo? jakie częstotliwości LTE wspiera nadajnik? (jak masz problem z ustaleniem tego możemy pomóc)
Na początek bym ustalił czy to na pewno problem z zasięgiem a nie coś innego. Kilka rzeczy do sprawdzenia (nie trzeba ich robić wszystkich ale jeśli masz możliwość łatwego sprawdzenia to warto):
1) spróbować przełożyć kartę sim do jakiegoś innego urządzenia z LTE - i tam sprawdzić jak działa
2) o ile to nie problem spróbować na chwilę przenieść router pod adres bliżej nadajnika
3) sprawdzenie czy nie masz lejka (wykorzystanego podstawowego pakietu danych) na mój Orange, LTE bez limitu i tak jakiś "hamulec" ma po iluś GB
4) nie wiem czy zgłaszałeś ogólnie na BOK problemy z zasięgiem, w razie czego warto przez stronę zasięgu te problemy http://orange.pl/zasieg - fajnie jakbyś podzielił się odpowiedzią (oczywiście bez danych osobowych)
I jeszcze pytanie: ile masz do nadajnika? czy po drodze jest coś co może przeszkadzać zasięgowo? jakie częstotliwości LTE wspiera nadajnik? (jak masz problem z ustaleniem tego możemy pomóc)
12-03-2018
22:50
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
12-03-2018
22:50
Prędkość Internetu LTE
@patryk90 Kiepski zasięg nie musi oznaczać gorszych transferów. Prędkości na LTE nie ustabilizujesz. Nie ma szans, do jednego nadajnika dołącza różna liczba ludzi w różnych porach dnia. Najgorzej jest wieczorem.
Rozwiązaniem może być zmiana nadajnika przez zastosowanie anten kierunkowych i dobrego kabla koncentrycznego. Mapa nadajników http://mapa.btsearch.pl.
06-04-2018
09:40
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
06-04-2018
09:40