- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
[archiwum] Aplikacja WiFiCalling - problemy
Poniższe informacje są archiwalne. Aplikacja nie jest już dostępna. Możesz korzystać z Wi-Fi Calling bezpośrednio w swoim telefonie. Więcej tutaj: https://www.orange.pl/view/wificalling
Kupilem wczoraj w pakiecie z love s9+
Po przyjeździe do Berlina (bo tu pracuje) okazało się że nie działa opcja na której najbardziej mi zalezalo. Kiedy chce ściągnąć wificalling ze sklepu pojawia się komunikat... produkt niedostępny w twoim kraju... podobnie jest z nc+GO
Jest jakieś rozwiązanie tego problemu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja WiFiCalling - problemy
@Lukmac2341Aplikacja WIFICalling jest nie potrzebna do tego modelu on już na tą opcje w telefonie.
A nc+GO jest na teren Polski.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja WiFiCalling - problemy
@Anonimnc+go, zgodnie z nowelizacją prawa unijnego, musi być dostępne poza granicami Polski, na całym obszarze UE.
@Lukmac2341ten telefon, jeśli masz od Operatora albo kupiony na wolnym rynku, ma wbudowaną obsługę VoWiFi, tak samo jak VoLTE.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja WiFiCalling - problemy
Nc+go powinno działać o ile aktywowano je w Polsce. Warto pamiętać że jeśli to nowa usługa, nc+go może zacząć działać do 45 dni od aktywacji (więc czas niecałe dwa miesiące).