Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

[archiwum] Aplikacja WiFiCalling - problemy


Poziom 4, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

[archiwum] Aplikacja WiFiCalling - problemy

Poniższe informacje są archiwalne. Aplikacja nie jest już dostępna. Możesz korzystać z Wi-Fi Calling bezpośrednio w swoim telefonie. Więcej tutaj: https://www.orange.pl/view/wificalling

 

Kupilem wczoraj w pakiecie z love s9+
Po przyjeździe do Berlina (bo tu pracuje) okazało się że nie działa opcja na której najbardziej mi zalezalo. Kiedy chce ściągnąć wificalling ze sklepu pojawia się komunikat... produkt niedostępny w twoim kraju... podobnie jest z nc+GO
Jest jakieś rozwiązanie tego problemu?

3 ODPOW. 3
Anonim

Nie dotyczy

Aplikacja WiFiCalling - problemy

@Lukmac2341Aplikacja WIFICalling  jest nie potrzebna do tego modelu on już na tą opcje w telefonie.

nc+GO jest na teren Polski.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 185
  • 154
  • 0

Aplikacja WiFiCalling - problemy

@Anonimnc+go, zgodnie z nowelizacją prawa unijnego, musi być dostępne poza granicami Polski, na całym obszarze UE.

@Lukmac2341ten telefon, jeśli masz od Operatora albo kupiony na wolnym rynku, ma wbudowaną obsługę VoWiFi, tak samo jak VoLTE.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32313
  • 36175
  • 1366

Aplikacja WiFiCalling - problemy

Zgodnie z unijnymi przepisami dostęp jest tylko czasowy i dotyczy usług zakupionych w Polsce. Aplikacje na poziomie sklepu Google Play nadal mogą mieć ograniczenia geograficzne.

Nc+go powinno działać o ile aktywowano je w Polsce. Warto pamiętać że jeśli to nowa usługa, nc+go może zacząć działać do 45 dni od aktywacji (więc czas niecałe dwa miesiące).