- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzień dobry,
Mam obecnie spory problem z instalacja internetu światłowodowego przez Orange. W całym budynku jest ponad 80 mieszkań, ja zakupiłam jedno z ostatnich. Poprzedni właściciel miał internet z Orange, światłowód jest w dużym pokoju, natomiast sama umowa była na inny numer mieszkania, bo system Orange nie rozpoznaje naszego numeru. Teraz chciałam zamówić usługę w ten sam sposób, Orange twierdzi jednak, ze nie mogę mieć umowy na inny numer mieszkania, a mojego system nie rozpoznaje, wiec nie przysla technika do instalacji... światłowód jest, umowa była, a teraz moje mieszkanie jako jedyne nie ma internetu, tylko dlatego, ze system Orange nie widzi mieszkania. Co mogę zrobić? Internet jest nam potrzebny do pracy...
___________________
* Przeniesiono z działu Internet domowy – moderator Kinga
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Napisz pismo na adres:
Orange Polska S.A.
ul. Jagiellońska 34, 96-100 Skierniewice
Opisz sprawę, poproś o wywiad środowiskowy, niech dodadzą Twoje mieszkanie do systemu i zamów usługę.
Ale najpierw spróbuj zapytać o wywiad środowiskowy przez infolinię, będzie szybciej jak listownie. Jak się nie zgodzą czy coś, to wtedy zostaje Ci oficjalne pismo w tej sprawie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Napisz pismo na adres:
Orange Polska S.A.
ul. Jagiellońska 34, 96-100 Skierniewice
Opisz sprawę, poproś o wywiad środowiskowy, niech dodadzą Twoje mieszkanie do systemu i zamów usługę.
Ale najpierw spróbuj zapytać o wywiad środowiskowy przez infolinię, będzie szybciej jak listownie. Jak się nie zgodzą czy coś, to wtedy zostaje Ci oficjalne pismo w tej sprawie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange nie rozpoznaje numeru mieszkania i odnawia instalacji
@kadi88 Niestety z Twojego opisu trudno wywnioskować o co chodzi. Skoro poprzedni właściciel mieszkania zawarł pod tym adresem umowę to nie rozumiem o co chodzi, że „Orange nie widzi mieszkania”.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange nie rozpoznaje numeru mieszkania i odnawia instalacji
@sebaswiderski poprzedni właściciel wziął umowę na inny lokal, bo na swój numer mieszkania nie mógł wziąć, jak teraz @kadi88. Okablowanie @kadi88 ma po poprzednim właścicielu co wziął internet na inny numer lokalu, a usługi teraz zamówić pod swój lokal nie może @kadi88 , bo nie widnieje w systemie jego numer lokalu. Analogiczna sytuacja do poprzedniego właściciela, tylko teraz nie może on wziąć internetu na inny numer lokalu, co jest akurat normalne, bo tak nie można.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange nie rozpoznaje numeru mieszkania i odnawia instalacji
Mieszkanie ma nr 82. Orange z jakiejs przyczyny ma w systemie mieszkania do nr 81. Poprzedni wlasciciel mial z tego powodu umowe na nr 81, a faktyczna instalacja byla w mieszkaniu 82. Obecnie chcialam wiec zrobic to samo, w Orange stwierdzili, ze nie ma problemu i umówili technika, a dwa dni później inny konsultant anulował wizytę, bo stwierdził, ze nie mozna tak zrobic (mimo, ze poprzedni wlasciciel i sasiadka spod 83 mieli/maja takie umowy z Orange), a pod 82 nie podlaczy, bo to błędny adres. Sytuacja jest wiec dość kuriozalna, bo mieszkania do 81 i mieszkanie 83 maja Internet z Orange. W mieszkaniu 82 jest światłowód, Internet z Orange był, przeszkód technicznych nie ma, ale Orange nie chce podłączyć „bo nie ma tego nr mieszkania w systemie”. Wystarczyłoby jedynie dodać to mieszkanie do listy, albo wysłać technika na wywiad środowiskowy, żeby to podłączył,
ale nikt na infolinii mi takiego rozwiązania nie zaproponował. Wczoraj zadzwoniła konsultantka i powiedziała, ze znów zamówiła technika na wtorek. Nie wiem czy problem został rozwiązany z ich strony, powiedziała jedynie, ze technik bedzie wiedział, ze chodzi o mieszkanie nr 82. Zaktualizuje post we wtorek, natomiast nie jestem przekonana czy problem zostanie rozwiązany, także dziękuje wszystkim za sugestie i czekam na dalsze, jeśli macie pomysły. Jeśli to się nie uda, będę pisać oficjalne pismo o dodanie nr mieszkania do systemu Orange. Liczę na to, ze sprawa zostanie rozwiązana szybko, bo chodzi jedynie o rozpoznanie nr mieszkania, a nie o przeszkody techniczne, jak np. brak światłowodu, brak dostępu, itp.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange nie rozpoznaje numeru mieszkania i odnawia instalacji
Aktualizację adresu instalacyjnego można zgłosić na infolinii.