Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Orange nie rozpoznaje numeru mieszkania i odnawia instalacji

ROZWIĄZANE

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 2
  • 3
  • 0

Orange nie rozpoznaje numeru mieszkania i odnawia instalacji

Dzień dobry, 

 

Mam obecnie spory problem z instalacja internetu światłowodowego przez Orange. W całym budynku jest ponad 80 mieszkań, ja zakupiłam jedno z ostatnich. Poprzedni właściciel miał internet z Orange, światłowód jest w dużym pokoju, natomiast sama umowa była na inny numer mieszkania, bo system Orange nie rozpoznaje naszego numeru. Teraz chciałam zamówić usługę w ten sam sposób, Orange twierdzi jednak, ze nie mogę mieć umowy na inny numer mieszkania, a mojego system nie rozpoznaje, wiec nie przysla technika do instalacji... światłowód jest, umowa była, a teraz moje mieszkanie jako jedyne nie ma internetu, tylko dlatego, ze system Orange nie widzi mieszkania. Co mogę zrobić? Internet jest nam potrzebny do pracy...

 

___________________

* Przeniesiono z działu Internet domowy – moderator Kinga

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4115
  • 56

Orange nie rozpoznaje numeru mieszkania i odnawia instalacji

Napisz pismo na adres:

Orange Polska S.A.

ul. Jagiellońska 3496-100 Skierniewice

 

Opisz sprawę, poproś o wywiad środowiskowy, niech dodadzą Twoje mieszkanie do systemu i zamów usługę.

 

Ale najpierw spróbuj zapytać o wywiad środowiskowy przez infolinię, będzie szybciej jak listownie. Jak się nie zgodzą czy coś, to wtedy zostaje Ci oficjalne pismo w tej sprawie.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

5 ODPOW. 5

Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4115
  • 56

Orange nie rozpoznaje numeru mieszkania i odnawia instalacji

Napisz pismo na adres:

Orange Polska S.A.

ul. Jagiellońska 3496-100 Skierniewice

 

Opisz sprawę, poproś o wywiad środowiskowy, niech dodadzą Twoje mieszkanie do systemu i zamów usługę.

 

Ale najpierw spróbuj zapytać o wywiad środowiskowy przez infolinię, będzie szybciej jak listownie. Jak się nie zgodzą czy coś, to wtedy zostaje Ci oficjalne pismo w tej sprawie.


Pracuję w Orange
  • 935
  • 1543
  • 35

Orange nie rozpoznaje numeru mieszkania i odnawia instalacji

@kadi88 Niestety z Twojego opisu trudno wywnioskować o co chodzi. Skoro poprzedni właściciel mieszkania zawarł pod tym adresem umowę to nie rozumiem o co chodzi, że „Orange nie widzi mieszkania”.


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4115
  • 56

Orange nie rozpoznaje numeru mieszkania i odnawia instalacji

@sebaswiderski poprzedni właściciel wziął umowę na inny lokal, bo na swój numer mieszkania nie mógł wziąć, jak teraz @kadi88. Okablowanie @kadi88 ma po poprzednim właścicielu co wziął internet na inny numer lokalu, a usługi teraz zamówić pod swój lokal nie może @kadi88 , bo nie widnieje w systemie jego numer lokalu. Analogiczna sytuacja do poprzedniego właściciela, tylko teraz nie może on wziąć internetu na inny numer lokalu, co jest akurat normalne, bo tak nie można.


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 2
  • 3
  • 0

Orange nie rozpoznaje numeru mieszkania i odnawia instalacji

Mieszkanie ma nr 82. Orange z jakiejs przyczyny ma w systemie mieszkania do nr 81. Poprzedni wlasciciel mial z tego powodu umowe na nr 81, a faktyczna instalacja byla w mieszkaniu 82. Obecnie chcialam wiec zrobic to samo, w Orange stwierdzili, ze nie ma problemu i umówili technika, a dwa dni później inny konsultant anulował wizytę, bo stwierdził,  ze nie mozna tak zrobic (mimo, ze poprzedni wlasciciel i sasiadka spod 83 mieli/maja takie umowy z Orange), a pod 82 nie podlaczy, bo to błędny adres. Sytuacja jest wiec dość kuriozalna, bo mieszkania do 81 i mieszkanie 83 maja Internet z Orange. W mieszkaniu 82 jest światłowód, Internet z Orange był, przeszkód technicznych nie ma, ale Orange nie chce podłączyć „bo nie ma tego nr mieszkania w systemie”. Wystarczyłoby jedynie dodać to mieszkanie do listy, albo wysłać technika na wywiad środowiskowy, żeby to podłączył,

ale nikt na infolinii mi takiego rozwiązania nie zaproponował. Wczoraj zadzwoniła konsultantka i powiedziała, ze znów zamówiła technika na wtorek. Nie wiem czy problem został rozwiązany z ich strony, powiedziała jedynie, ze technik bedzie wiedział, ze chodzi o mieszkanie nr 82. Zaktualizuje post we wtorek, natomiast nie jestem przekonana czy problem zostanie rozwiązany, także dziękuje wszystkim za sugestie i czekam na dalsze, jeśli macie pomysły. Jeśli to się nie uda, będę pisać oficjalne pismo o dodanie nr mieszkania do systemu Orange. Liczę na to, ze sprawa zostanie rozwiązana szybko, bo chodzi jedynie o rozpoznanie nr mieszkania, a nie o przeszkody techniczne, jak np. brak światłowodu, brak dostępu, itp.


Pracuję w Orange
  • 935
  • 1543
  • 35

Orange nie rozpoznaje numeru mieszkania i odnawia instalacji

Aktualizację adresu instalacyjnego można zgłosić na infolinii.