Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Operator po cichu WYŁĄCZA UMOWNE USŁUGI nie informując abonenta


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2914
  • 7565
  • 195

Operator po cichu WYŁĄCZA UMOWNE USŁUGI nie informując abonenta


artoo25 napisał(-a):

Cześć

test z rana o 6:00

 

Download 30,56 Mbps

Upload 16,72 Mbps

PING 20 ms

 

Różnica między porankiem i wieczorem znaczna.

 

Ten test potwierdza, że u mnie w komputerze i na ruterze z konfiguracją wszystko O.K., a problemy pojawiają się w sieci.

 

Mam nadzieję, że to już za mną.

 

Pozdrawiam


Jeśli mogę się wtrącić, to u mnie wieczorami pobieranie w LTE spada nieraz poniżej 1 Mb/s. Moim skromnym zdaniem jest to przeciążenie sieci spowodowane darmowymi bonusami netu za rejestrację numeru.


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 31
  • 4
  • 1

Operator po cichu WYŁĄCZA UMOWNE USŁUGI nie informując abonenta

Po zakończeniu pkietu internet nadal działa.

Prędkość choć nie zawsze do 10 Mbps to znacząca poprawa.

Otrzymałem pisemne stanowisko Operatora - nigdy od Orenge nie otrzymałem innego (przyznać się do błędu to niemożliwe) - "reklamacji nie uwzględniamy, miedzy słowami nic się nie stało"

 

Mimo to dziękuję bo poprawa jest znacząca.