- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Operator po cichu WYŁĄCZA UMOWNE USŁUGI nie informując abonenta
artoo25 napisał(-a):Cześć Piotrekk85
test z rana o 6:00
Download 30,56 Mbps
Upload 16,72 Mbps
PING 20 ms
Różnica między porankiem i wieczorem znaczna.
Ten test potwierdza, że u mnie w komputerze i na ruterze z konfiguracją wszystko O.K., a problemy pojawiają się w sieci.
Mam nadzieję, że to już za mną.
Pozdrawiam
Jeśli mogę się wtrącić, to u mnie wieczorami pobieranie w LTE spada nieraz poniżej 1 Mb/s. Moim skromnym zdaniem jest to przeciążenie sieci spowodowane darmowymi bonusami netu za rejestrację numeru.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Operator po cichu WYŁĄCZA UMOWNE USŁUGI nie informując abonenta
Po zakończeniu pkietu internet nadal działa.
Prędkość choć nie zawsze do 10 Mbps to znacząca poprawa.
Otrzymałem pisemne stanowisko Operatora - nigdy od Orenge nie otrzymałem innego (przyznać się do błędu to niemożliwe) - "reklamacji nie uwzględniamy, miedzy słowami nic się nie stało"
Mimo to dziękuję bo poprawa jest znacząca.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »