Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Operator po cichu WYŁĄCZA UMOWNE USŁUGI nie informując abonenta


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 31
  • 4
  • 1

Operator po cichu WYŁĄCZA UMOWNE USŁUGI nie informując abonenta

Dziś przeglądając portal MÓJ ORANGE stwierdziłem brak występowania aktywnej usługi:

"Bez limitu danych do 10 Mb/s"

Usługa zapisana w umowie, która nie jest widoczna na MÓJ ORANGE

 Orange.jpg


Operator nie realizuje również drugiej usługi tym razem widocznej na MÓJ ORANGE
"Szczęśliwe godziny opcja 00-08 za o zł"

 

W rzeczywistości obie usługi nie są przez ORANGE realizowane

11 ODPOW. 11

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32792
  • 38952
  • 1390

Operator po cichu WYŁĄCZA UMOWNE USŁUGI nie informując abonenta

Brak dostępności usług w Mój Orange nie stanowi wycofania usług z oferty. Niektóre trzeba aktywować w inny sposób.

A po czym stwierdzasz, że tej usługi nie masz?
Jak wykorzystujesz limit nie masz tej usługi?

PS. Zasłoń swój numer.
PS2. Jeśli uważasz, że któraś usługa nie działa poprawnie - to złóż reklamację przez zakładkę Obsługa/Zgłoś sprawę.

Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 31
  • 4
  • 1

Operator po cichu WYŁĄCZA UMOWNE USŁUGI nie informując abonenta

Cześć

1. numer zasłoniłem. Trochę to trwało przy tak spowolnionym przez ORANGE łączu.

 

A co do poprawnego działania usługi "Bez Limitu"  to jest to oczywiste, jeśli w tej samej lokalizacji inny numer śmiga w Orangu (NJU MOBILE) z prędkością LTE, a LTE w ORANGU zgodnie z przytoczoną umową jest mocno spowolniony.

Również wymiana karty na NJU czyni cuda.

 

Dla mnie to brak świadczenia usług umoenych


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32792
  • 38952
  • 1390

Operator po cichu WYŁĄCZA UMOWNE USŁUGI nie informując abonenta

Ale masz regulamin (o ile umowę podpisywałeś po listopadzie 2015, wcześniej to nie powinno mieć miejsca).
Link tu http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/1997333/4090538941.pdf
Tam jest info, że w imię integralności sieci może być lejek.

Ale nie odpisałeś w innym wątku czy masz ograniczenia czy nie. Na BOK można to po kontakcie z doradcą sprawdzić.

Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 31
  • 4
  • 1

Operator po cichu WYŁĄCZA UMOWNE USŁUGI nie informując abonenta

Cześć

wczytałem się w regulamin i nie znalazłem w nim zapisu, który mógłby zostać zastosowany do mojej osoby - nałożenie ograniczenia niezgodnego z umową.

Ponadto Operator nie dołożył należytej staranności by wypełnić § 12 punkt 25 umowy skoro ograniczenie ma miejsce.

Chyba czas na zgłoszenie złożenie zapytania do UKE i UOKIK o pomoc w tym temacie.

Regulamin narzuca znaczące ograniczenia i obowiązki na Operatora.

W moim przypadku nie otrzymałem żadnej informacji o wprowadzeniu jakichkolwiek ograniczeń wynikających z Regulaminu, a szkoda.

§ 7odpowiedznio punkty nie realizowane przez Operatora: 1, 2 i 3

§ 12przytoczony już punkt 25 oraz 29

 

Reasumując,

a) brak podstaw do założenia ograniczenia

b) brak powiadomienia o zastosowaniu ograniczenia - "natychmiastowo powiadomiony"

c) brak reakcji na zgłoszenia - numery poszczególnych zgłoszeń posiadam

 

Jestem za polubownym szybkim załatwienie sprawy i nie wciąganiem instytucji państwowych.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32792
  • 38952
  • 1390

Operator po cichu WYŁĄCZA UMOWNE USŁUGI nie informując abonenta

Wiesz co, na forum nie zweryfikujemy jak jest na prawdę. Masz jakieś nowe wieści w sprawie?

Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 31
  • 4
  • 1

Operator po cichu WYŁĄCZA UMOWNE USŁUGI nie informując abonenta

Cześć

 

16-tego rozpoczął się nowy okres rozliczeniowy pakietu 50 GB i z dnia na dzień transmisja danych skoczyła.

Nie jest to może szybkość z ubiegłego roku ok. 5 Mb/s ale pozwala już w miarę płynnie korzystać z internetu.

Na stronie MÓJ ORANGE pojawiła się informacja o usłudze umownej "LTE BEZ LIMITU".

Postęp jest - fajnie

Wczoraj otrzymałem list z odpowiedzią na moje pierwsze zgłoszenie - odpowiedź jak zwykle "niec nie widać, nic nie słychać, nic nie mówić" i zamknięcie tego zgłoszenia.

- sformułowania mało polityczne na zasadzie (oczywiście między wierszami nie dosłownie)  my wiemy lepiej i odczep się - tu niemiło.

Jeśli to Wy pomogliście to WIELKIE DZIĘKI.

Mam nadzieję, że wspomniana szybkość transmisji utrzyma się


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32792
  • 38952
  • 1390

Operator po cichu WYŁĄCZA UMOWNE USŁUGI nie informując abonenta

Jeśli masz nowy okres i tylko 5Mbits, to wydaje mi się, że to jednak zasięg albo błędne konfiguracja. Na routerze masz lapki od lte a nie 3G? coś cienko to działa.

Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 31
  • 4
  • 1

Operator po cichu WYŁĄCZA UMOWNE USŁUGI nie informując abonenta

To było wczoraj wieczorem.

Wieczorami na Starym Mieście transfery nieco spadają.

Katastrofa jest wtedy, gdy są jakieś masowe imprezy.

Przypuszczam, że to kwestia przepustowości sieci.

 

Sprawdzę ponownie jutro o 5-tej rano - sieć powinna być nieobciążona.


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 31
  • 4
  • 1

Operator po cichu WYŁĄCZA UMOWNE USŁUGI nie informując abonenta

Cześć

test z rana o 6:00

 

Download 30,56 Mbps

Upload 16,72 Mbps

PING 20 ms

 

Różnica między porankiem i wieczorem znaczna.

 

Ten test potwierdza, że u mnie w komputerze i na ruterze z konfiguracją wszystko O.K., a problemy pojawiają się w sieci.

 

Mam nadzieję, że to już za mną.

 

Pozdrawiam