- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Od 8 dni mam przerywane łącze na 12s, trasy pakietów po 2000 ms. Wyrzucało mnie z ps4 logowanie, dz
Piotrek ma też bezczynność od 3 godzin, można tu sprawdzić https://nasz.orange.pl/t5/forums/usersonlinepage/page/2
W ogóle coś mi ta sprawa nie pasuje, masz założony lejek, jest to udokumentowane i tak od ponad tygodnia, a dopiero teraz ma być zdjęty. Ja bym spróbowała się jeszcze raz połączyć z innym konsultantem i wyjaśnić sprawę
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Od 8 dni mam przerywane łącze na 12s, trasy pakietów po 2000 ms. Wyrzucało mnie z ps4 logowanie, dz
Lejek teraz założony, ale od 8 dni nie można korzystać normalnie z netu przez zrywanie łącza nawet co 3s nawet do 20s przerwy w naciąganiu się tręści, zrywanie połączeń z serwisami on-line. I odkąd mam ten lejek teraz nagle trasy pakietowe mają 50ms, a nie 2000ms. Nie mogę się połączyć z konsultantem bo boty mi założyli, ta powyżej rozmowa jest jedyna. Prze telefon Maks chce nr PUK do karty sim, a nie wiem gdzie jest teraz. Na pewno tak tego nie zostawię, mam czas rozmowę skopiowaną. Niech dadzą mi dane kiedy przekroczyłem 50% nadajnika w dzień. Zachowanie doradcy strasznie mnie poirytowało, rozwiażanie nei natychmaistowe tylko za 5 godzin, rozłączenie mi usługi i rozłączenie specjalnie z konsultantem, obniżenie natychmiastowo lejka do 0,5 (natychmiasto nie za 5h), chodź przed rozmową mam 1,2Mbt/s. Mam do pobrania pliki do zdalnej pracy, na pewno tak nie zostawię tego. Z braku dowodów rozłączył mnie z siecią, nie załatwił problemu, tylko jeszcze jak najdłużej go przedłożył do 23, jak w ogóle będzie zdjęty lejek, jak nie następne obciążenie w tej sprawie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Od 8 dni mam przerywane łącze na 12s, trasy pakietów po 2000 ms. Wyrzucało mnie z ps4 logowanie, dz
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Od 8 dni mam przerywane łącze na 12s, trasy pakietów po 2000 ms. Wyrzucało mnie z ps4 logowanie, dz
Śledzenie trasy do www.onet.pl [213.180.141.140]
z maksymalną liczbą 30 przeskoków:
1 <1 ms <1 ms <1 ms 192.168.8.1
2 28 ms 13 ms 20 ms 172.18.121.202
3 18 ms 21 ms 15 ms 172.18.1.163
4 21 ms 21 ms 18 ms 172.18.1.130
5 * * * Upłynął limit czasu żądania.
6 25 ms 15 ms 19 ms 80.50.105.1
7 47 ms 38 ms 31 ms kra-r2.tpnet.pl [194.204.175.190]
8 36 ms 29 ms 30 ms do.onet.a.z.tpnet.pl [80.50.129.202]
9 38 ms 33 ms 35 ms sdr1.m10r2.z.j.ruc-br1.link1.net.onet.pl [213.18
0.152.137]
10 49 ms 40 ms 19 ms sg1.any.onet.pl [213.180.141.140]
nagle 40ms wcześniej miałem 1700ms 2200ms na trasie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Od 8 dni mam przerywane łącze na 12s, trasy pakietów po 2000 ms. Wyrzucało mnie z ps4 logowanie, dz
Wólka Radzymińska, ul. Szkolna 11, ID: 81877, obsługuje LTE 800, LTE 1800, LTE 2100, UMTS 900, UMTS 2100. Na tym nadajniku występują zakłócenia zewnętrzne, pogorszenia jakości na UMTS, przeciążenie na LTE. Rozwiązanie dla tego nadajnika, to przełączenie się na 3G, ale z wyborem konkretnej częstotliwości: UMTS 2100, która powinna działać najstabilniej.
Radzymin, ul. Batalionów Chłopskich 6, ID: 81237, obsługuje LTE 800, LTE 1800, LTE 2100, LTE 2600, UMTS 900, UMTS 2100, przeciążenie na LTE, poprawienie jakości internetu po przełączeniu na 3G.
Radzymin, ul. Wołomińska 3, ID: 296, obsługuje LTE 800, LTE 1800, LTE 2100, UMTS 900, UMTS 2100, na tym nadajniku przeciążenie LTE. Przełączenie na 3G powinno poprawić jakość internetu.
Radzymin, ul. Jana Pawła II 8A, ID: 81091, obsługuje LTE 800, LTE 1800, LTE 2100, LTE 2600, UMTS 900, UMTS 2100, brak przeciążeń, nadajnik działa prawidłowo.
Radzymin, ul. Jana Pawła II 60, ID: 14358, obsługuje LTE 800, LTE 1800, LTE 2100, LTE 2600, UMTS 900, UMTS 2100, przeciążenie tylko na LTE 800, pozostałe pasma powinny działać prawidłowo.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Od 8 dni mam przerywane łącze na 12s, trasy pakietów po 2000 ms. Wyrzucało mnie z ps4 logowanie, dz
Najbliżej jestem Jana Pawła i przełączałem się na 3G też, było to samo. Byłem po PUK, ale aby wejść w ustawienia, to o zgrozo chyba trzeba podać kod abonencki, którym jest 6 ostatnich cyfr kodu PUK tak ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Od 8 dni mam przerywane łącze na 12s, trasy pakietów po 2000 ms. Wyrzucało mnie z ps4 logowanie, dz
@marib jeżeli korzystasz z routera, to ustawienia robisz na routerze, nie na karcie SIM. Ta sama sytuacja, jak korzystasz ze smartfona, to w telefonie ustawienia zmieniasz na 3G.
Pod PUK najczęściej jest potrzebny do autoryzacji karty SIM jak konsultant poprosi, do zmiany karty jeżeli jest uszkodzona lub zmiany kodu PIN. Do nieułatwień sieci nie spotkałem się.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Od 8 dni mam przerywane łącze na 12s, trasy pakietów po 2000 ms. Wyrzucało mnie z ps4 logowanie, dz
Według screenshota... tak. Przepraszam, to nielogiczne
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Od 8 dni mam przerywane łącze na 12s, trasy pakietów po 2000 ms. Wyrzucało mnie z ps4 logowanie, dz
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Od 8 dni mam przerywane łącze na 12s, trasy pakietów po 2000 ms. Wyrzucało mnie z ps4 logowanie, dz
@maribnapisałNie mogę się połączyć z konsultantem bo boty mi założyli, ta powyżej rozmowa jest jedyna.
O co chodzi z botami? Nie spotkałam się jeszcze z taką sytuacją