16-02-2017
09:16
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-02-2017
09:16
Nie działa internet w telefonie mimo wszelkich prób
Jaki do aparat telefoniczny? czy próbowałeś resetować go do ustawień fabrycznych? jaką masz wersję androida?
a jak jesteś w widoku punktów dostępu do stukając w jakieś opcje, ustawienia, menu nie masz opcji na dodanie nowego punktu dostępu?
a jak jesteś w widoku punktów dostępu do stukając w jakieś opcje, ustawienia, menu nie masz opcji na dodanie nowego punktu dostępu?
16-02-2017
09:19
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-02-2017
09:19
Nie działa internet w telefonie mimo wszelkich prób
Huawei P8 Lite, Android 6.0, ale telefon tu nie powinien mieć znaczenia, bo kartę wkladalam już do dwóch całkiem inny telefonów i Internetu tam też nie ma. Tak jak pisał wyżej, punkty APN na wszelkie sposoby były juz ustawiane.
16-02-2017
09:22
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-02-2017
09:22
Nie działa internet w telefonie mimo wszelkich prób
To myślę że są dwie przyczyny:
1) jak @Katani1 myślę że masz blokadę na apny do strony operatora - to zdejmiesz/zweryfikujesz na BOK
2) łączysz się we wszystkich telefonach po ipv6, i wypadałoby zmienić na ipv4.
1) jak @Katani1 myślę że masz blokadę na apny do strony operatora - to zdejmiesz/zweryfikujesz na BOK
2) łączysz się we wszystkich telefonach po ipv6, i wypadałoby zmienić na ipv4.
16-02-2017
09:25
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-02-2017
09:25
Nie działa internet w telefonie mimo wszelkich prób
Orange twierdzi, że blokady nie ma i ze Internet jest. A z ipv4 też było ustawiane i to samo. Jestem już bezradna..
16-02-2017
09:26
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-02-2017
09:26
Nie działa internet w telefonie mimo wszelkich prób
to poproś o ponowne otwarcie zgłoszenia technicznego - uzupełnij info, że problem jest na kilka aparatach (wcześniej tego wg Twoich wpisów nie sprawdzałaś), podaj ich modele
16-02-2017
09:30
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-02-2017
09:30
Nie działa internet w telefonie mimo wszelkich prób
Tutaj na początku pisałam , że sprawdzałam na innym telefonie, wczoraj włożyłam kartę do jeszcze innego i jest to samo.
16-02-2017
09:33
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-02-2017
09:33
Nie działa internet w telefonie mimo wszelkich prób
To sugerowałbym ponowne otwarcie zgłoszenia na BOK.
16-02-2017
09:37
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-02-2017
09:37
Nie działa internet w telefonie mimo wszelkich prób
Jeszcze jedno mi przyszło do głowy - poproś przy okazji o sprawdzenie czy masz włączoną usługę LTE-postpaid (ona służy do dostępu do internetu w LTE). Może tu jest problem.
16-02-2017
09:39
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-02-2017
09:39
Nie działa internet w telefonie mimo wszelkich prób
Co prawda nad zasięgiem wyświetla mi się LTE mimo, że i tak internet całkowicie nie działa, to przy następnej rozmowie zapytam, bo mają się kontaktować ze mną z działu technicznego po raz kolejny. Nie spodziewałam się, że to będzie tak duży problem.. 😕
16-02-2017
10:25
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-02-2017
10:25
Nie działa internet w telefonie mimo wszelkich prób
Witam, karta SIM jest w pierwszym slocie, jesli tak to dodaj nowy APN:
w polu Nazwa wpisujemy: Internet
w polu APN wpisujemy: internet
w polu Nazwa użytkownika wpisujemy: internet
w polu Hasło wpisujemy: internet
w polu Protokół APN: IPv4
Zapisujemy APN poprzez Menu >> Zapisz. Żeby wybrać utworzony przez nas APN należy go zaznaczyć poprzez kliknięcie kropki z prawej strony nazwy APN-u. Następnie należy wyłączyć i ponownie włączyć telefon.