- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieścisłości na infolinii w sprawie instalacji światłowodu
Na to nie masz żadnego wpływu. Tak naprawdę nawet nie wiesz kto dzwonił czy ktoś z infolinii czy od firmy podwykonawczej. A jedni o działaniach drugich nic nie wiedzą bo w firmie obowiązują tzw chińskie mury. Trzeba czekać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieścisłości na infolinii w sprawie instalacji światłowodu
No i to jest właśnie źródłem problemu, którego nie jestem w stanie pojąć że jeszcze nie jest rozwiązane. Powinna być stała współpraca i transparentność między konsultantami, a działem infrastruktury i wykonawcami, a nie że jedni nawet nie mają jak się skontaktować z drugimi i zapytać o status.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieścisłości na infolinii w sprawie instalacji światłowodu
Taka jest polityka firmy. Sprzedaż odpowiada za kontakty z klientem, promocją usług, zawieraniem umów itd. Cześć techniczna za realizację i utrzymanie łączności.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieścisłości na infolinii w sprawie instalacji światłowodu
@wuut Problemem może być to, że to nie jest punkt dostępowy, a tylko mufa -rozdzielnia i skrzynka zapasu dla kabli. Warto jednak poczekać 🙂
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »