- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieścisłości na infolinii w sprawie instalacji światłowodu
Od wielu miesięcy staram się o podłączenie internetu światłowodowego w miejsce istniejącego internetu DSL. W połowie zeszłego roku złożyłem wniosek o dorejonizowanie i mimo że teoretycznie odpowiedź powinienem uzyskać, odpowiedź się nigdy nie pojawiła. Mimo to jakieś trzy/cztery tygodnie temu Orange do mnie zadzwoniło z informacją że wniosek przeszedł i niedługo powinni się pojawić technicy z dokumentami. Od tamtego czasu cisza, aż w zeszły wtorek (28.03) sam zadzwoniłem na infolinię i uzyskałem informację że technicy są umówieni na czwartek (30.03) by pociągnąć światłowód do domu i następnym krokiem będą technicy którzy przyjadą z dokumentami podłączyć internet. Dzisiaj dzwonię ponownie i informację jaką uzyskałem to że wniosek o dorejonizowanie jest dalej w toku, że system zwraca informację że na ten moment nic pod tym adresem nie jest planowane i że konsultant nie wie skąd konsultantka sprzed tygodnia miała dostęp do takich informacji, bo oni korzystają z tego samego systemu.
Dosłownie mnie zamurowało i nie wiem co zrobić dalej, jakie kroki podjąć... Jak to jest możliwe że mają tam taki bajzel? Skąd mam brać kolejne informacje? Pisać listy? No absurd jakiś. Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc.
____________
* W temacie doprecyzowano kategorię - Wiktor
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieścisłości na infolinii w sprawie instalacji światłowodu
@wuut Sam niewiele więcej się dowiesz. Możesz zerknąć na Mapa zasięgu Orange | Orange Polska
i UKE - Wyszukiwarka Tam są podpowiedzi. Jeśli to świeża inwestycja, to info mogą być rozbieżne, bo nie wszyscy nawet w Orange mają do nich dostęp (co sam zaobserwowałem w salonie i na infolinii)
Jeśli chcesz, podaj adres, powęszymy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieścisłości na infolinii w sprawie instalacji światłowodu
@wuut złóż reklamację na działania konsultantki i wprowadzanie klienta w błąd, rozmowy na infolinii są nagrywane.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieścisłości na infolinii w sprawie instalacji światłowodu
szczerze mówiąc bardzo chętnie bym złożył reklamację tylko nawet nie wiem na kogo dokładnie bo nie wiem kto się myli, a kto mówi prawdę. Poczynając od tego że nigdy nie uzyskałem odpowiedzi na wniosek o dorejonizowanie, który teoretycznie powinien być rozpatrzony w ciągu 30 dni, a od pół roku ma status `w trakcie`, kończąc na telefonach od Orange które mówią jedno, a potem drugie. Naprawdę nie mam już na to wszystko siły, ale niestety Orange to jedyny usługodawca który oferuje u mnie jakiekolwiek usługi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieścisłości na infolinii w sprawie instalacji światłowodu
@wuut pozostaje Ci czekać na dalszy rozwój wydarzeń. Nie napisałeś czy była na twojej ulicy jakaś budowa sieci światłowodowej czy jak? Jeśli tak to kiedy, czy kable wiszą na slupach czy kopali w ziemi. To są istotne rzeczy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieścisłości na infolinii w sprawie instalacji światłowodu
@wuut Dorejonizowanie rządzi się swoimi prawami. Po pierwsze nie zawsze można (kwestie finansowe i techniczne -tylko napowietrznie i to krótkie dystanse w pierwszej linii, gdy są rezerwy na OPP)
Po drugie, nie zawsze skutecznie realizowany...
Nie ma konkretnej ścieżki informacji. Po prostu trzeba czekać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieścisłości na infolinii w sprawie instalacji światłowodu
Instalacja światłowodu w okolicy została przeprowadzona w ramach POPC2. Kable wiszą na słupach od września 2019, ale dopiero we wrześniu 2022 umożliwiono instalację światłowodów w domach. Mój numer domu (25A) został pominięty, mimo że dom obok (25) światłowód ma.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieścisłości na infolinii w sprawie instalacji światłowodu
Słup stoi dwa metry od mojego okna.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieścisłości na infolinii w sprawie instalacji światłowodu
@wuut w takim razie jest szansa na szympansa. Jak sami do Ciebie zadzwonili to już jest sukces. Czekaj spokojnie aż się odezwą. Widocznie znalazłeś się na liście szczęśliwców do dorejonizowania tego obszaru.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieścisłości na infolinii w sprawie instalacji światłowodu
Problemem jest to że mówią jedno a robią drugie. Pani która dzwoniła cztery tygodnie temu mówiła że "wysyła dokumenty", czekałem trzy tygodnie i nic. Sam jak dzwoniłem tydzień temu to technicy mieli być w czwartek o 12 - specjalnie ktoś cały dzień był w domu, a mimo to nikt się nie pojawił. Już pomijając temat że to się ciągnie, cała ta sytuacja powoduje też sporo zamieszania z którego tak naprawdę nic nie wynika.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »