- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzień dobry,
Czy ktos spotkal sie z sytuacja, w ktorej po wyslaniu pisma do Orange z prosba przesuniecia slupa znajdujacego sie na srodku wjazdu do bramy na posesje otrzymal odpowiedz odmowna, sugerujaca, ze przesuniecie slupa ma odbyc sie "staraniem i nakladem wnioskodawcy"?
Slupy w calej okolicy wygladaja, jakby w kazdym momencie mogly sie przewrocic na ogrodzenia, siec ma z 20 lat i nawet przesuniecie jednego slupa jest problemem?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@aksz spróbuj zgłosić zagrożenie wynikające ze złego stanu słupa z konieczną Twoja obecnością na miejscu na czacie https://www.orange.pl/view/kontakt
Porozmawiaj z monterem i przez niego z kierownikiem strefy. Jeśli stan techniczny wymaga interwencji to przy okazji zmiany czy naprawy przesuniesz słup, a jeśli nie, to dowiesz się co zrobić z pierwszej ręki
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Negatywna odpowiedz w sprawie przesuniecia slupa
Zdjęcia porobić i w urzędzie szukać pomocy, potem dokumentację wysłać 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@aksz spróbuj zgłosić zagrożenie wynikające ze złego stanu słupa z konieczną Twoja obecnością na miejscu na czacie https://www.orange.pl/view/kontakt
Porozmawiaj z monterem i przez niego z kierownikiem strefy. Jeśli stan techniczny wymaga interwencji to przy okazji zmiany czy naprawy przesuniesz słup, a jeśli nie, to dowiesz się co zrobić z pierwszej ręki