- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witajcie,
Awaria jak na zdjęciu - temat z wczoraj.
Awaria nie u mnie lecz u znajomego.
Czy Orange podwiesza takie kabele na nowo, czy znajomy będzie czekał na światłowód? Który już mają sasiedzi w ramach POPC.
Jaka jest wasza opinia?
Będę was też aktualizował gdy się czegoś konkretnego dowiem.
Pozdrawiam
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@mianownik Zgłaszasz normalnie uszkodzenie na infolinię i tyle. Monter przyjeżdża i naprawia. Sytuacja z babcią była inna. Stan techniczny linii był w opłakanym stanie i monter nie miał jak poprawić parametrów a firma nie chciała już wymieniać kabli więc to był dobry pretekst do zakończenia świadczenia usługi. Tutaj natomiast jak rozumiem sąsiad nie narzekał, łącze działało długi czas bez większy problemów i nastąpiła awaria. Awarię więc usuną bo to tylko kwestia ponownego zaczepienia kabla ewentualnie wymiany jeśli brak zapasu na słupie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naprawa zniszczonego napowietrznego przyłącza telefonicznego (VDSL)
@mianownikTu nie ma na co czekać, trzeba zgłosić uszkodzenie, to raz i zagrożenie, to dwa.
Instalacja FTTH nie ma nic wspólnego z naprawą uszkodzonego przyłącza. Jeśli nie używa usługi, to i tak trzeba zgłosić fakt, że z drugiej strony mogło dojść do uszkodzenia sieci.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naprawa zniszczonego napowietrznego przyłącza telefonicznego (VDSL)
@agat13rozumiem teorię.
U mojej babci było popsute przyłącze. Babcia używała telefon domowy, ale zaczęło strasznie trzeszczeć. Orange zapronowało zerwanie umowy zamiast naprawę przyłącza.
😞
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naprawa zniszczonego napowietrznego przyłącza telefonicznego (VDSL)
@mianownikI widzisz...Ty piszesz o teorii, a ja preferuję praktykę. Jeśli coś wynika z umowy i nie ma podstaw do jej zerwania (czasem się zdarza, że koparka wyciągnie cały kabel z kanalizacji obsługujący 1 klienta, co może budzić zastrzeżenia do inwestowania w koszty naprawy infrastruktury za grube tysiące zł) to moim zdaniem należy walczyć do upadłego o przywrócenie stanu rzeczy sprzed uszkodzenia.
Znam przypadek (moja znajoma z Pragi), gdzie właśnie starsza osoba uparła się na przywrócenie linii telefonicznej w bloku, gdzie usunięto przyłącza miedziane na rzecz światłowodów i wygrała...
Warto upominać się o swoje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naprawa zniszczonego napowietrznego przyłącza telefonicznego (VDSL)
Nie znam dokładnej treści umów ale zazwyczaj w każdej jest informacja o możliwości zerwania przez obie strony... Szczególnie po okresnie na czas określony.
Znam też trochę KC i prawo konsumenta. I przy reklamacjach sprzedawcy się nigdy krzywda nie stanie - gdy koszt naprawy przekracza koszt usługi wystarczy oddać koszt usługi. Tak mówi KC.
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naprawa zniszczonego napowietrznego przyłącza telefonicznego (VDSL)
@mianownikwychodzę jednak z założenia, że prócz kodeksów jest jeszcze coś takiego jak wizerunek firmy, dobre imię i (co operatorzy szczególnie podkreślają) troska o dobro klienta. Jeśli udowodnisz działanie na szkodę odbiorcy usług, to słabo to wygląda wizerunkowo 🙂
Poza tym są jeszcze "środki przymusu pośredniego" w postaci instancji "wyższych", które stoją po stronie konsumenta...Podtrzymuję swoje stanowisko walki do końca, jeśli rozsądek dostawców schowany jest do szafy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naprawa zniszczonego napowietrznego przyłącza telefonicznego (VDSL)
Cześć @mianownik
Jeśli chodzi o zerwanie/uszkodzenie napowietrznego przyłącza telefonicznego to najlepiej zgłosić ten fakt na infolinii Orange *100 lub 510 100 100.
Abyśmy szybciej mogli rozpatrzyć Twoje zgłoszenie, potrzebujemy:
- Imię i nazwisko
- Numer kontaktowy
- Dokładny adres miejsca, w którym występuje problem - miasto, ulica, numer domu oraz inne dane, które pomogą w ustaleniu lokalizacji (np. współrzędne GPS).
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@mianownik Zgłaszasz normalnie uszkodzenie na infolinię i tyle. Monter przyjeżdża i naprawia. Sytuacja z babcią była inna. Stan techniczny linii był w opłakanym stanie i monter nie miał jak poprawić parametrów a firma nie chciała już wymieniać kabli więc to był dobry pretekst do zakończenia świadczenia usługi. Tutaj natomiast jak rozumiem sąsiad nie narzekał, łącze działało długi czas bez większy problemów i nastąpiła awaria. Awarię więc usuną bo to tylko kwestia ponownego zaczepienia kabla ewentualnie wymiany jeśli brak zapasu na słupie.