- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
► Temat został przeniesiony z kategorii Abonament (etykiety: klient indywidualny, internet domowy, telefon, umowa) - Moderator Wiktor ◄
Niestety komunikat nie informuje jaka usługa blokuje włączenie WiFi Calling: "Masz włączoną usługę, która uniemożliwia korzystanie z WiFi Calling.". Statyczna strona https://www.orange.pl/view/wificalling nie informuje o włączonych usługach, więc nie sposób dociec, która usługa w abonamencie "przeszkadza". Gdyby komunikat brzmiał "Masz włączoną usługę <<nazwa usługi>>, która to uniemożliwia korzystanie z WiFi Calling." abonament wart byłaby swojej ceny.
Jak sprawdzić która usługa "przeszkadza"?
Czy jest jakieś oprogramowanie lub opcja w aplikacji Orange sprawdzające wymagane połączenia, ping, firewall ...? Ułatwiłoby to uruchamianie usługi.
Pozdrawiam,
Piotr
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam,
po kilku płatnych telefonach w celu utworzenia zgłoszenia serwisowego i wizycie w Krakowskim oddziale Orange, SUKCES.
Polecam powyższe narzędzie do odzyskiwania kodu PIN/PUK gdyż tylko przy jego pomocy udało się zlokalizować kartę "widmo". Komunikat "Masz włączoną usługę..." jest ogólny i nie nakierowuje na konkretną przyczynę blokady.
Usunięcie dodatkowej karty SIM "widmo" z końcem okresu rozliczeniowego rozwiązało problem i mogę cieszyć się działającą usługą WifiCalling.
Dzięki za pomoc!
Pozdrawiam,
Piotr
P.S.
Na podstawie moich powyższych doświadczeń dochodzę do wniosku, że w 2018 roku Orange nie umożliwia zgłoszenia problemu serwisowego przez email, nie jest możliwe także (łatwe bądź w ogóle) zgłoszenie serwisowe podczas rozmowy telefonicznej, do którego klient otrzymałby numer zgłoszenia. Smutne. Może jestem w błędzie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak poprawić komunikat: "Masz włączoną usługę, która uniemożliwia korzystanie z WiFi Calling?&
Jeśli chcesz sprawdzić co u Ciebie konkretnie koliduje, zostaje kontakt z BOK http://orange.pl/kontakt
A takich usług jest 5:
- Nowa Orange Strefa
- Dodatkowa Karta SIM
- Strefa Stacjonarna
- Ekstra Strefa Firmowa
- Orange Ekstra Numer
Gdy masz komórkę na osobę prywatną to zostają dwie: dodatkowa karta sim lub Orange extra numer.
Sprawdzenie dodatkowej karty sim może być fizycznie - czy masz dodatkową kartę na sam internet do umowy?
Orange Extra numer można sprawdzić krótkim kodem *114*1# - więcej info http://www.orange.pl/kid,4000377334,id,4000377405,title,Orange-Ekstra-Numer,article.html
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak poprawić komunikat: "Masz włączoną usługę, która uniemożliwia korzystanie z WiFi Calling?&
Pod adresem przez Ciebie podanym są wymienione te usługi:
Istnieje kilka przypadków, które niestety wykluczają możliwość korzystania z usługi WiFi Calling. Należą do nich:
- klienci ofert typu Mix nie mogą korzystać z usługi w całości
- klienci ofert na kartę nie mogą korzystać z WiFi Calling za granicą
- klienci poniższych usług dodatkowych, nie mogą korzystać z WiFi Calling:
- Nowa Orange Strefa
- Dodatkowa Karta SIM
- Strefa Stacjonarna
- Ekstra Strefa Firmowa
- Orange Ekstra Numer
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak poprawić komunikat: "Masz włączoną usługę, która uniemożliwia korzystanie z WiFi Calling?&
Wielkie dzięki za pomoc.
Wysłanie kodu "*114*1#" zwraca "Usługa niedostępna w Twoim planie taryfowym. Mam umowę abonamentu na 2-3 lata, nie jest to mix.
Czyli jako winowajca, pozostaje dodatkowa karta, faktycznie mam dodatkową kartę do tabletu/komputera bez możliwości telefonowania ale przed podpisaniem kontynuacji umowy mogłem wykonywać połączenia pomimo posiadania dodatkowej karty.
Orange BOK już próbowałem, Pan coś "resetował", nie pomogło, niestety brak możliwości zapisu konwersacji utrudnia dojście do rozwiązania.
Czy oznacza to że w Orange Love przy typowym zestawie kilka kart SIM + karta do Internetu, tabletu/komputera nie można korzystać z WiFi Calling? Przyczyna jest techniczna, czy można to zmienić przez aneks do umowy?
Pozdrawiam,
Piotr
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak poprawić komunikat: "Masz włączoną usługę, która uniemożliwia korzystanie z WiFi Calling?&
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak poprawić komunikat: "Masz włączoną usługę, która uniemożliwia korzystanie z WiFi Calling?&
Dziwnie działa to forum. Kto decyduje o zamknięciu tematu oraz o oznaczeniu prawidłowej odpowiedzi? Dokładniejsza jest odpowiedź Piotrekk85.
W mojej ocenie temat nie jest zamknięty. Usługa wciąż nie działa.
Pozdrawiam,
Piotr
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak poprawić komunikat: "Masz włączoną usługę, która uniemożliwia korzystanie z WiFi Calling?&
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak poprawić komunikat: "Masz włączoną usługę, która uniemożliwia korzystanie z WiFi Calling?&
Za dodatkową kartę płacę 10 zł (19,99-5-5).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak poprawić komunikat: "Masz włączoną usługę, która uniemożliwia korzystanie z WiFi Calling?&
Wydaje mi się, że jest to zatem jakiś bug - doradca na BOK powinien zweryfikować sprawę od zaplecza a jeśli nic nie działa to trzeba "nalegać" na rejestrację zgłoszenia technicznego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak poprawić komunikat: "Masz włączoną usługę, która uniemożliwia korzystanie z WiFi Calling?&
Witam, ponownie.
Odnalazłem w https://www.orange.pl/moj-orange/uslugi-pakietowe, w polu do odzyskiwania kodu PUK, dodatkową "kartę widomo". Oprócz aktualnie używanej karty do numeru, na którym staram się uruchomić WiFi Calling jest podpięta karta z opisem "Dodatkowa karta SIM 1". Karta do Internetu w tablecie/laptopie jest osobno wyszczególniona na poziomie pozostałych numerów umowy abonamentowej.
Podejdę do salonu aby to wyjaśnić, gdyż nie ma opcji aby przekazać zgłoszenie w formie pisemnej. Załączam zrzut ekranu dla potomnych :-). Zaktualizuję wpis gdy WiFi Calling ruszy.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »