- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam,
po kilku płatnych telefonach w celu utworzenia zgłoszenia serwisowego i wizycie w Krakowskim oddziale Orange, SUKCES.
Polecam powyższe narzędzie do odzyskiwania kodu PIN/PUK gdyż tylko przy jego pomocy udało się zlokalizować kartę "widmo". Komunikat "Masz włączoną usługę..." jest ogólny i nie nakierowuje na konkretną przyczynę blokady.
Usunięcie dodatkowej karty SIM "widmo" z końcem okresu rozliczeniowego rozwiązało problem i mogę cieszyć się działającą usługą WifiCalling.
Dzięki za pomoc!
Pozdrawiam,
Piotr
P.S.
Na podstawie moich powyższych doświadczeń dochodzę do wniosku, że w 2018 roku Orange nie umożliwia zgłoszenia problemu serwisowego przez email, nie jest możliwe także (łatwe bądź w ogóle) zgłoszenie serwisowe podczas rozmowy telefonicznej, do którego klient otrzymałby numer zgłoszenia. Smutne. Może jestem w błędzie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak poprawić komunikat: "Masz włączoną usługę, która uniemożliwia korzystanie z WiFi Calling?&
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »