Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Jak poprawić komunikat: "Masz włączoną usługę, która uniemożliwia korzystanie z WiFi Calling?"

ROZWIĄZANE

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 13
  • 41
  • 1

Jak poprawić komunikat: "Masz włączoną usługę, która uniemożliwia korzystanie z WiFi Calling?&

Witam,

 

po kilku płatnych telefonach w celu utworzenia zgłoszenia serwisowego i wizycie w Krakowskim oddziale Orange, SUKCES.

 

Polecam powyższe narzędzie do odzyskiwania kodu PIN/PUK gdyż tylko przy jego pomocy udało się zlokalizować kartę "widmo". Komunikat "Masz włączoną usługę..." jest ogólny i nie nakierowuje na konkretną przyczynę blokady.

 

Usunięcie dodatkowej karty SIM "widmo" z końcem okresu rozliczeniowego rozwiązało problem i mogę cieszyć się działającą usługą WifiCalling.

Dzięki za pomoc!

 

Pozdrawiam,

Piotr

P.S.

Na podstawie moich powyższych doświadczeń dochodzę do wniosku, że w 2018 roku Orange nie umożliwia zgłoszenia problemu serwisowego przez email, nie jest możliwe także (łatwe bądź w ogóle) zgłoszenie serwisowe podczas rozmowy telefonicznej, do którego klient otrzymałby numer zgłoszenia. Smutne. Może jestem w błędzie?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32732
  • 38476
  • 1384

Jak poprawić komunikat: "Masz włączoną usługę, która uniemożliwia korzystanie z WiFi Calling?&

W przypadku komórek nie jest zakładane żadne zgłoszenie serwisowe (tzw. serwisówki są systemie usług stacjonarnych Orange), wystarczy zwykłe zlecenie którego numer przechowywany jest zwykle tylko w serwisach Orange lub dostępny jest na mój Orange. Szkoda, że od razu w maju nie wyłączono Ci tej usługi.