Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Internet domowy - problem z dostępnością w tzw bliźniaku

Highlighted

Poziom 9, Poszukiwacz
  • 6
  • 6
  • 0

Internet domowy - problem z dostępnością w tzw bliźniaku

Witam, mam problem z dostępnością internetu domowego w dużym domu - tzw bliźniaku. Jest to jeden duży dom podzielony na dwie połowy i każda z nich należy do innego właściciela, ale jest to TEN SAM budynek na TEJ SAMEJ posesji i z TĄ SAMA bramą wjazdową, tylko wejścia są dwa różne i dwa różne numery domu np 5A i 5B. Dlaczego więc połowa A ma dostępną usługę a połowa B już nie? Na mapie https://www.orange.pl/view/mapazasiegu widać tylko połowę A, więc może cały budynek został potraktowany jako A?

Z kim się kontaktować w tej sprawie? Na infolinii najpierw dwa razy stwierdzili, że B też ma dostępną usługę(po kilkukrotnym sprawdzeniu), poprosili o dane potrzebne do umowy i powiedzieli, że w sobotę 08.08 w konkretnych godzinach przyjdą technicy. Niestety nikt się nie zjawił a po kolejnym telefonie na infolinię powiedzieli, że żadnego zlecenia nie było a usługa nie jest dostępna, bo.. nie ma wolnych gniazd w centrali.. A "weryfikacja" została "przeprowadzona" tylko na podstawie tego, co widzą w systemie. Fizycznie nikt tego nie sprawdził.. Proszę o pomoc

 

 

 

______________

*Temat przeniesiony z działu Internet domowy - moderator Wojciech.

23 ODPOW. 23
Highlighted

Poziom 27, Specjalista
  • 1918
  • 3143
  • 49

Internet domowy - problem z dostępnością w tzw bliźniaku

@kinga_d Cześć. W jaki sposób dołączona jest usługą do części A? Kablem podwieszanym że słupa kablowego czy zakopanym w rurce w ziemi? W okolicy instalacje biegną po Wymienionych wcześniej betonowych słupach z puszkami do podłączenia na wysokości 4m i z takimi krzyżakami z krążkami kabli, czy pod ziemią z takich 1,3m słupków?

Highlighted

Poziom 9, Poszukiwacz
  • 6
  • 6
  • 0

Internet domowy - problem z dostępnością w tzw bliźniaku

Z tego, co mi wiadomo kable są zakopane w ziemi. Część A nie ma podłączonej usługi, ale ma możliwość jej podłączenia, co widać na stronie do sprawdzania dostępności usług i potwierdzają to konsultanci na infolinii
Highlighted

Poziom 27, Specjalista
  • 1918
  • 3143
  • 49

Internet domowy - problem z dostępnością w tzw bliźniaku

@kinga_d Czy orientujesz się w kwestii inwestycji Orange w Twoim rejonie? Była wykonywana ze srodkow Orange czy ze środków unijnych w ramach projektu  POPC?

Highlighted

Poziom 9, Poszukiwacz
  • 6
  • 6
  • 0

Internet domowy - problem z dostępnością w tzw bliźniaku

Inwestycja w ramach POPC(umowa podpisana w zeszłym roku), ale usługi Orange były dostępne w mojej miejscowości już wcześniej, tyle że nie na mojej ulicy. Kilka lat temu z Orange nawet przysłali techników do weryfikacji dostępności usług i wtedy nie były one dostępne, ale i na stronie nie wyświetlało wtedy dostępności ani dla części A, ani nawet sąsiednich budynków. Natomiast dzisiaj wyświetla i dla części A i dla sąsiadów.

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 29673
  • 22046
  • 1278

Internet domowy - problem z dostępnością w tzw bliźniaku

Highlighted

Poziom 19, Pasjonat
  • 460
  • 548
  • 1

Internet domowy - problem z dostępnością w tzw bliźniaku

@kinga_dA jaką usługę chcesz zamówić Neostradę czy światłowód ?

Highlighted

Poziom 9, Poszukiwacz
  • 6
  • 6
  • 0

Internet domowy - problem z dostępnością w tzw bliźniaku

Na światłowód raczej nie ma szans, więc musi wystarczyć Neostrada.

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 29673
  • 22046
  • 1278

Internet domowy - problem z dostępnością w tzw bliźniaku

To jeśli chodzi o internet na linii miedzianej, to nie powstało z POPC.

Sprawdź usługi na stronie https://www.orange.pl/zamawiam-swiatlowod

Czy tam pod A są usług, a pod B nie?
Highlighted

Poziom 9, Poszukiwacz
  • 6
  • 6
  • 0

Internet domowy - problem z dostępnością w tzw bliźniaku

Dla A usługi są dostępne a przy próbie sprawdzenia dla B wyrzuca błąd 500 Serwis chwilowo niedostępny.