Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Internet domowy, najpierw była mozliwość podłączenia, później jej brak.

ROZWIĄZANE

Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 1798
  • 6327
  • 71

Internet domowy, najpierw była mozliwość podłączenia, później jej brak.

@Bartek11523 

Według mnie obecnie najlepszym wyborem byłaby zakup startera:

300GB.png

Promocja 300 GB skończyła się ale na tym dedykowanym dla tej promocji starterze uruchomi się.

Dopóki są problemy z apką  to 100GB na 31 dni nie odbierzesz samodzielnie.

Inne wspomniane promocje można aktywować bezpłatnym SMSem.

Promocje z płatnym SMSem są z reguły dostępne na stronie MO lub aplikacji, ale nie warto ich aktywować. Taniej wyjdą nowe startówki z ,możliwością NL na 31 dni za 15 z przy wcześniejszym zapisaniu się SMSem do 2400GB.

SMS można wysłać ze strony Routera. Aktywować kartę też można w routerze.

Doładowywać przez stronę właściwy numer .

 

 

 


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 34
  • 0

Internet domowy, najpierw była mozliwość podłączenia, później jej brak.

@Pablo5 sprawdziłem na mapie UKE i niestety na mojej ulicy nie jest przewidziana rozbudowa przez Popc, ale za to jest przewidziane na ulicy głównej, od której dzielą mnie może 1-2 kamienice. Sęk jeszcze w tym, że sprawdziłem ulice, na których widziałem, że kable przez studzienki ciągneli, a pomimo tego i tak nie pokazuje na UKE tych ulic. 

 

To jest ulica, na której ostatnio nawet rozkopywali i ciągneli kable, a nie pokazuje, że w planach jest jej rozbudowa. Przy mojej ulicy jest to samo, pokazuje jedynie dostępnych operatorów i ich oferty.

obraz_2023-06-04_213825879.png

 

To jest ulica, na której jeszcze nic nie widziałem żeby robili, a pokazuje, że jest planowana rozbudowa.

net.jpg

A tak mam zaznaczone, w ustawieniach wyświetlania tylko to.

 

obraz_2023-06-04_214214894.png

 

 


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2693
  • 11100
  • 107

Internet domowy, najpierw była mozliwość podłączenia, później jej brak.

@Bartek11523 

Spróbuj zgłosić zapotrzebowanie na usługę  światłowodową na  następujących stronach  https://wyszukiwarka.uke.gov.pl/  i w prawym rogu nacisnąć zgłoś popyt na światłowód i czego podać miejscowość i jaką chcesz prędkość internetu a także na stronie Orange kiedyś był formularz deklaracja w sprawie przyłączenia światłowodu (ale nie wiem czy on jeszcze jest) albo możesz napisać taką prośbę o założenie światłowodu z  podpisami sąsiadów i wysłać do Orange taką prośbę na adres   

Orange Polska S.A.

ul. Jagiellońska 34,

96-100 Skierniewice

Dział Inwestycji i planowania

z prośbą o odpowiedź.

Opisz dokładnie sytuację.

Tutaj jest link do strony https://www.orange.pl/view/mapazasiegu?footerlink=true&_ga=2.91124186.137881156.1555393363-119588773... Gdzie można wpisać adres zamieszkania i jeśli nie będzie dostępny w bazie to z boku będzie informacja wyślij zgłoszenie. Trzeba wejść i wypełnić zgłoszenie.

Nawet możesz nie wysyłać tylko online wypełnić wniosek i  wyślij link sąsiadom aby online przesłali do Orange podsyłam linka https://www.orange.pl/zobacz/swiatlowod-zgloszenie

Możesz zamiast tej deklaracji  napisać petycje był kiedyś taki temat na forum Nasz Orange znalazłem już go to ci prześle linka albo wzór jeden członków forum Nasz Orange ta przykładowa petycję napisał. To możesz napisać taką petycje. Podajesz:
1. W prawym górnym rogu miejsce i datę przygotowywania pisma;
2. Adresata petycji, czyli Orange Polska S.A. + adres
3. Formułujesz prośbę np.
"My, niżej podpisani, mieszkańcy Lubska, osiedla/ulic XYZ zwracamy się z uprzejmą prośbą o przyłączenie naszych gospodarstw domowych do światłowodu i umożliwienia korzystania z usług świadczonych z wykorzystaniem wyżej wymienionej technologii przez Orange Polska S. A.
4. Umotywowanie prośby, argumenty dlaczego chcecie podłączenia światłowodu;
np. Bardzo niskie prędkości internetu świadczonego na łączach miedzianych w technologii ADSL i/lub VDSL uniemożliwiają nam swobodne i na satysfakcjonującym poziomie korzystanie z usług internetowych. Umożliwienie codziennego korzystania ze światłowodu znacznie poprawi nam jakość usług sieciowych oraz pozwoli na świadczenie mieszkańcom wysokiej jakości telewizji oraz telefonii w technologi VOiP. Ponadto gospodarstwa domowe zyskają możliwość korzystania z całego wachlarza usług konwergentnych na najwyższym poziomie oferowanych przez Orange Polska S. A. dla klientów indywidualnych.
5. Sformułowanie nadziei na pozytywne rozpatrzenie petycji przez Orange;
np. Prosimy o pozytywne rozpatrzenie naszej petycji.
6. Podpis prośby przygotowującej pismo;
np. Z poważaniem/w imieniu mieszkańców osiedla,
XYZ
7. Podpisy osób popierających petycję.

Podsyłam linka https://nasz.orange.pl/t5/Internet-domowy/Petycja-Pismo-oraz-mo%C5%BCliwo%C5%9Bci-pod%C5%82%C4%85cze...

Możesz to zmodyfikować ale mi się wydaje że jest to bardzo dobrze napisane i umotywowane.

Zdobądź podpisy mieszkańców Twojej ulicy ( możesz także zawrzeć obok podpisów mieszkańców numery ich mieszkań ) i wyślij listem poleconym na adres korespondencyjny Orange czyli do Skierniewic

Orange Polska S.A.

ul. Jagiellońska 34, 96-100 Skierniewice

Dział Inwestycji i planowania

Może coś to pomoze i będziesz miał dostęp do światłowodu i mieszkańcy też

Pozdrawiam 🙂


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 34
  • 0

Internet domowy, najpierw była mozliwość podłączenia, później jej brak.

Dziękuje bardzo wszystkim za pomoc oraz wszelkie wskazówki, zrobie tak jak kolega wyżej napisał i pozostaje tylko mieć nadzieje.


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2693
  • 11100
  • 107

Internet domowy, najpierw była mozliwość podłączenia, później jej brak.

@Bartek11523Nie ma za co. Służy pomocą. Polecamy się na przyszłość

Pozdrawiam 🙂


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14211
  • 58416
  • 706

Internet domowy, najpierw była mozliwość podłączenia, później jej brak.

@Bartek11523  skoro nie ma budynku w planach POPC, to rozwiązanie znów zaznaczone bez sensu. 

Pytałeś się co zrobić, aby dalej mieć usługę, póki nie podłącza FTTH. 

Sam fakt zgłoszenia popytu nie załatwi sprawy dostępu na czas najbliższy, co było tematem pytania głównego. 

Nie twierdzę, że rozwiązanie jest złe, ale nie na temat..przynajmniej nie na dziś, na już...

__________
* Edytowałem wpis - Wiktor


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2754
  • 10112
  • 53

Internet domowy, najpierw była mozliwość podłączenia, później jej brak.


@Bartek11523napisał(-a)

 

@marder @marder  ściany to tam najmniejszy problem, były montowane kamery, obrazy na kołkach i wszędzie wiertło jak w masło wchodziło. Zobaczył netie i tyle go widział. Nr do niego mam, ale czy wydzwanianie teraz do niego by coś dało żeby ocenił to jeszcze raz? Raczej nie ma takiej samowolki 


Oczywiście dzwoń do niego. To on narobił Ci problemów to teraz powinien to naprawić czyli odpisać ponownie że są już warunki techniczne a następnie umowić się z Tobą na instalację. Pisanie gdziekolwiek nie ma sensu bo twoje zgłoszenie już jest w systemie. Powiedz że Netia została odłączona i czekasz na podłączenie łącza Orange po zwolnionym kablu.


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 34
  • 0

Internet domowy, najpierw była mozliwość podłączenia, później jej brak.

Udało się po kolejnym kontakcie z infolinią uzyskać ponowienie zamówienia na te do 80mb, Pani musiała ręcznie wpisać do systemu jakiegoś innego zamówienie i wstępnie został umówiony technik. Jeszcze raz dziękuję wszystkim za wszelkie wskazówki, informacje i pomoc.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14211
  • 58416
  • 706

Internet domowy, najpierw była mozliwość podłączenia, później jej brak.

@Bartek11523 I to jest właściwe rozwiązanie. Zgłoszenie ponowne na infolinię i kompetentny doradca, który potrafi poradzić sobie w trudnej i nietypowej sytuacji. Wprowadzenie zamówienia i ponowna wizyta technika musi być przypilnowana, aby ponownie nie wpisał negatywnego wywiadu, ale to jest pierwsza i na razie jedyna droga do założenia (zanim dociągną światłowody) usługi od Orange, aby móc później migrować do FTTH. To jest jedna droga...

Warto zerknąć na oferty firm lokalnych jeśli termin realizacji w Orange będzie abstrakcyjny, lub nie znajdziesz się w planach operatora. 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19600
  • 56743
  • 770

Internet domowy, najpierw była mozliwość podłączenia, później jej brak.

@Bartek11523 fajnie, że trafiłeś na kompetentnego konsultanta, który pomógł z zamówieniem. Dobrze by było też poinformować, jaką decyzję wyda technik i na jaką prędkości będzie można na Twojej linii korzystać. Trzymam kciuki za podłączenie internetu z jak najwyższa prędkością.