- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet LTE Domowy - Zasięg pełny, prędkość niska
Test przy tej stronie Ookla:
http://www.speedtest.net/my-result/5816139348
Mam ustawione Automatycznie a jak nacisnę na ręczne to mam do wybóru Orange,Play,Plus itp a mam zaznaczone Orange więc z powrotem zaznaczam Automatycznie. Czyli spróbować wybrać reczne i dać "zarejestruj" przy tym Orange ?
A z BOK się kontaktowałem, otrzymałem wiadomość "
W rejonie lokalizacji planowana jest budowa
nowej stacji LTE1800 w pierwszej połowie 2017 roku. Zwiększy to pojemność sieci w tej lokalizacji i powinno
poprawić dostępność i jakość usług. Przepraszamy za utrudnienia. Pozdrawiamy, Orange
no ale raczej nie wszyscy teraz w okolicy pracują na max 10mbs chyba...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet LTE Domowy - Zasięg pełny, prędkość niska
Na dziś nic nie zrobić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet LTE Domowy - Zasięg pełny, prędkość niska
Problem jest nie od dziś a od zeszłej środy, prędkość 15mbs to rekord 🙂
Okej czyli rozumiem że z LTE korzysta w okolicy za dużo użytkowników dlatego te prędkości są tak niskie ?
Z WDCMA prawie nikt już nie korzysta dlatego prędkości są wyższe ? Dobrze rozumiem ?
I jeszcze jedno, czy jak bym zamontował na dachu kamienicy antene to czy prędkość by mogła wzrosnąć ? Czy działa ona tylko do polepszenia sygnału (liczby kresek) który mam "niby" na full ? Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet LTE Domowy - Zasięg pełny, prędkość niska
Dobrze to rozumiesz 🙂 Jeśli masz full zasięg to antena raczej nic nie pomoże.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet LTE Domowy - Zasięg pełny, prędkość niska
A te ustawianie sieci ręczne ? Jak kolega wyżej pisał 🙂 ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet LTE Domowy - Zasięg pełny, prędkość niska
Ew. jeszcze co mógłbym zasugerować.
To przełożenie karty sim do innego urządzenia z LTE (ale warto sprawdzić jego kategorię LTE) czy będzie poprawa.
Odpowiedź jednak z BOK sugeruje przepełnienie sieci. To nie jest tak że to będzie stałe. Raz może być tak że więcej osób będzie na 3G (WCDMA), a raz na LTE, a raz tu i tu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet LTE Domowy - Zasięg pełny, prędkość niska
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet LTE Domowy - Zasięg pełny, prędkość niska
Myślę że może to być tylko kosmetyczny zabieg, ale........mi swojego czasu pomogł.......chociaż nie robiłem wtedy speedtestu. Myślę że zasugeruj się tym co pisze @Piotrekk85.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet LTE Domowy - Zasięg pełny, prędkość niska
U mnie jest podobnie od zeszłego piątku(18.11.16), zawsze po przekroczeniu limitu prędkość była ograniczana do 10mbs, a od piątku mam 1mbs. W domu mamy też router od Orange, na którym wszystko działa prawidłowo, tylko nie wiem czy tam też jest LTE czy inny. Jutro zadzwonie do BOK i zobaczymy co mi powiedzą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet LTE Domowy - Zasięg pełny, prędkość niska
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »