- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy Orange obsługuje paczkomaty inpost?
@Ianus72napisał(-a). I raczej ZTCW Inpost nie uzależnia lokalizacji paczkomatów od zasięgu danego operatora.
Właściciel dzierżawionego terenu deklaruje zasięg GSM:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@atlas_cudownapisał(-a)@bluesmanniaki https://www.telepolis.pl/wiadomosci/t-mobile-standard-przesylu-danych-nb-iot-z-ogolnopolskim-zasiegi...
Być może, nie znam się, nie potrafię zinerpretować tego czy to może mieć zastosowanie do paczkomatów...
Jak mi gmina założyła licznik wody z radiową transmisją danych to i tak jeśli nie wpuszczę człowieka na posesję to nie dają rady odczytać 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
No właśnie a jak na przykład z licznikami energii w takim miejscu które są teraz online?
Daleko są nadajniki od punktu opisywanego Paczkomatu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@toleknapisał(-a)No właśnie a jak na przykład z licznikami energii w takim miejscu które są teraz online?
Daleko są nadajniki od punktu opisywanego Paczkomatu?
A liczniki energii są na pewno obsługiwane przez operatorów komórkowych? Czy może to działa niezależnie?
Tak pytam bo u mnie niedawno wprowadzono system zdalnego odczytu wodomierzy i to jest zupełnie niezależnie od operatorów komórkowych. Nadajniki na wodomierzach i anteny odbierające z nich sygnał w paru miejscach w okolicy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
To zależy jakie jest rozwiązanie stosowane przez daną firmę.
W wodomierzach/gazomierzach spotkałem się z odczytem zdalnym ale z samochodu który "objeżdza" skrzynki, w liczniku energii z połączeniem sieciowym po sieci komórkowej.
- « Poprzedni