Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Ciągłe odmowy w kwestii podłączenia światłowodu. Pomocy!

ROZWIĄZANE

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 29
  • 70
  • 0

Ciągłe odmowy w kwestii podłączenia światłowodu. Pomocy!

Nie. Zadzwoniłam raz jeszcze na infolinię,poprosiłam o dorejonizowanie i opisałam cała sytuację z sąsiadem. Podałam jego nr domu i to,że ma podłączony  światłowód. Widocznie trafiłam na odpowiednią osobę po drugiej stronie słuchawki. Jakiś czas później przyjechał technik. Pomierzył,porobił zdjęcia i potem już poszło. 😊


Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 1808
  • 7869
  • 66

Ciągłe odmowy w kwestii podłączenia światłowodu. Pomocy!


@Natka_1990napisał(-a)

Myślę,że zostanie w takim samym układzie jak do tej pory mam Funboxa.


Gdzie najlepiej postawić ruter i jak to zrobić? - Poradnik Orange


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2754
  • 10112
  • 53

Ciągłe odmowy w kwestii podłączenia światłowodu. Pomocy!

@Natka_1990 no i gitara 👍 Sytuacja od początku była dziwna jeśli pociągneli z tego samego słupa do sąsiada to nie wiem w czym był problem aby nie zrobić do Ciebie. Dobrze że się udało. 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2111
  • 5943
  • 197

Ciągłe odmowy w kwestii podłączenia światłowodu. Pomocy!

Niestety jedna z niewielu dobrze zakończonych spraw.
Super że się udało.

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 168
  • 494
  • 2

Ciągłe odmowy w kwestii podłączenia światłowodu. Pomocy!

@Natka_1990 

Daj znać jak już światełko będzie w domu z aktywną usługą👍

Na tym forum były już przypadki wyznaczonych terminów montażu do których nie doszło.

Luknij również na gov.pl (zakładka internet) czy Twój dom został już wpisany.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 29
  • 70
  • 0

Ciągłe odmowy w kwestii podłączenia światłowodu. Pomocy!

To byla dosc dluga walka ale najważniejsze,że suma sumarum wygrana 😃 A wystarczylo tylko trafić na odpowienią osobę po drugiej stronie słuchawki 😉

Dam znać. Wstępnie na 9 lipca mam planowane podłączenie więc jak już wszystko będzie tak jak ma być to się odezwę na pewno 😉

P.S. Jak wchodzę w aplikacje 'Mój Orange' to już mam tam nr zlecenia i nowa umowę na światłowód więc myślę,że już nic złego mnie nie spotka po drodze 😅😉

Jeszcze raz dziękuję wszystkim za rady i okazane wsparcie 💪😃 


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 29
  • 70
  • 0

Ciągłe odmowy w kwestii podłączenia światłowodu. Pomocy!

1000009196.jpg

 Mam i ja 😉 


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 2217
  • 10615
  • 89

Ciągłe odmowy w kwestii podłączenia światłowodu. Pomocy!

@Natka_1990 "Trzymać w okładce, nie giąć, nie niszczyć. Dwa lata będzie służyć!"