- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak szybkiego LTE
Chciałbym mieć chociaż stały 1 Mb/s w LTE tak abym przy okazji mógł korzystać z VoLTE
Do tego Orange mogłoby zatrudnić naprawdę konkretnych ludzi w dziale technicznym. Dzisiaj chyba 10 razy mnie przełączano od jednego do drugiego bo nie potrafili odpowiadać na moje pytania. Które de facto tyczą zagadnień związanych z ich siecią. Chyba czas zmienić operatora. Plus myślę że najlepiej działa w tym wszystkim
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak szybkiego LTE
Nie wnikam jak postąpisz, ale wszędzie coś się znajdzie, co nie będzie pasowało. U każdego operatora są jakieś problemy... na to nie ma jeszcze złotego środka...a szkoda...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak szybkiego LTE
@mabud73 napisał(-a)
Nie wnikam jak postąpisz, ale wszędzie coś się znajdzie, co nie będzie pasowało. U każdego operatora są jakieś problemy... na to nie ma jeszcze złotego środka...a szkoda...
Oczywiście w pełni się z Tobą zgadzam. Ale takie firmy powinny mimo wszystko kłaść nacisk na to aby ich konsultanci, zwłaszcza w dziale technicznym. Byli obdarzeni wiedzą na tyle zaawansowaną aby móc pomóc swoim abonentom
Z zawodu jestem elektronikiem i to tak jakbym nie umiał klientowi przylutować jakiegoś elementu tylko dlatego że nie potrafiłbym nauczyć się obsługi lutownicy
Ale cóż.... Tak czasem bywa. Mimo iż zawsze sam umiem rozwiązywać takie problemy. To tutaj nie potrafię znaleźć przyczyny. Choć naprawdę kombinowałem na tysiąc sposobów. A telefon przeszedł tyle modyfikacji że szok że nadal działa. Ale chcąc znaleźć skutek problemu trzeba szukać i szukać. Dla mnie z marnym efektem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak szybkiego LTE
@Piotrekk85 napisał(-a)
Fizyki się nie przeskoczy.
Tak.... Zwłaszcza że w niej omnibusem nie jestem. Ba, nie mam o niej pojęcia:)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak szybkiego LTE
Ale Orange do pomocy technicznej mobilnej ma dwie infolinię: ogólną i ekspert (*900, płatną ok 2 zł za min). Więc czasem warto zainwestować i zadzwonić na tę drugą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak szybkiego LTE
Kop temat póki świeży. Na pewno coś się wyjaśni...jak nie w jedną stronę to w drugą 🙂 Daj znać co na to BOK.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak szybkiego LTE
Wiem o tym.... Nigdy z niej nie korzystałem. Bo myślę że to nie fair względem użytkownika. Skoro za coś i tak już płacę i korzystam z ich usług. To wychodzę z założenia iż mogę liczyć na pomoc w razie problemów. A nie jeszcze swoim kosztem nabijać im kasę
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak szybkiego LTE
A jakie pytania zadałeś jeśli to nie tajemnica?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak szybkiego LTE
@mabud73 napisał(-a)
Kop temat póki świeży. Na pewno coś się wyjaśni...jak nie w jedną stronę to w drugą 🙂 Daj znać co na to BOK.
Spoko, na pewno dam znać. Być może ktoś ma podobny problem