- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak szybkiego LTE
@Piotrekk85 napisał(-a)
A jakie pytania zadałeś jeśli to nie tajemnica?
To żadna tajemnica... Pierwsze odnośnie ustawien APN to jakie znaczenie ma protokół IPv6 a IPv4 w moich ustawieniach. Chciałem aby podali mi inne oparte na IPv4 mimo iż większość znam na pamięć. Dwa, kwestie pasm LTE czy mogę przełączyć się na inne? To jaki wpływ ma VoLTE na moją prędkość etc
Poza tym ustawienia GPRS, roamingu, usług na kartę typu czy w ofercie na kartę mogę korzystać z VPN Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak szybkiego LTE
Poza ostatnim pytaniem dot. VPN jest to w zakresie informacji do uzyskania na infolinii ogólnej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak szybkiego LTE
W teorii z całą pewnością natomiast dzisiaj nie było to tak jak piszesz. Chyba 3 lub czwarty konsultant był na tyle, mówiąc kolokwialnie kumaty że potrafił mi na to pytanie odpowiedzieć
Do tego Zadałem też pytanie o IMS które pojawia się w punktach dostępu jako IMS Orange i potem nagle znika. Domyślam się że aby np usługa VoLTE działała to IMS musi być zarejestrowane
Zastanawiam się czy korzystając z wimaxa lub innych podobnych rzeczy. Mógłbym zmienić pasmo LTE? Czy nie będzie to kolidować z ustawieniami sieci, itp
Tutaj jestem pierwszy dzień. Mam nadzieję że trochę wiedzy mi przybędzie w tego typu zagadnieniach. Bo w sprawach modyfikacji telefonów, systemów potrafię sam sobie pomóc. Ale miło będzie posłuchać innych rad w sprawach które są równie ciekawe a także jako i wyzwanie. Dlatego myślę że pobyt tutaj będzie dobry aby móc poznać takie właśnie problemy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak szybkiego LTE
To nie jest pomoc na infolinię. Orange nie wspiera aż takich customizacji. WiMAX na prepaid wcale nie ma, dlatego odrzuca Ci rejestrację.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak szybkiego LTE
Na przyszłość proponuje dokładnie czytać to co jest napisane w danym poście, etc
Nigdy nie dzwoniłem do Orange w kontekście WIMAX zwłaszcza że żadna rejestracja nie jest mi potrzebna
Poza tym mam ofertę na kartę i nie mam problemu aby poruszać się w tym zakresie.
- « Poprzedni
- Następny »