- « Poprzedni
- Następny »
23-12-2021
19:12
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
23-12-2021
19:12
Brak sieci
@Badboxer jakiego modelu telefonu używasz?
Karta SIM mogła zostać zablokowana z tytulu nadużyć:
W tej sprawie warto skontaktować się na infolinii i ustalić przyczynę zablokowanej karty SIM.
24-12-2021
12:01
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
24-12-2021
12:01
Dzisiaj byłem w salonie orange. Kobieta która wymieniła mi sim źle zarejestrowała ją (tak mi tłumaczył nowy konsultant). Po wymianie karty sim na jeszcze nowszą wszystko się naprawiło. Dziękuje za pomoc i odpowiedzi. Pozdrawiam, Wesołych Świąt 🙂
24-12-2021
12:08
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
24-12-2021
12:08
Brak sieci
@Badboxer super... Taki podatek na Święta... Wymęczony ale zawsze. Jednak konsultant konsultantami nie jest równy, jak napisałem kiedyś, a BOK czasem lepiej służy naszym nerwom niż Max...
- « Poprzedni
- Następny »