- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam,
Problem potwierdzalem na dwoch roznych telefonach - w zasiegu konkretnego BTS na moim osiedlu, gdy korzystam z 5G, mozna wykonywac polaczsenia ale brak jest internetu. Internet wraca dopiero po przelaczeniu na LTE. Czy i gdzie taki problem mozna zglosic ?
Pozdrawiam
----------------
Przeniosłem wpis do kategorii z odpowiednimi etykietami
Mikołaj
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@kaweffnapisał(-a)Witam,
Problem potwierdzalem na dwoch roznych telefonach - w zasiegu konkretnego BTS na moim osiedlu, gdy korzystam z 5G, mozna wykonywac polaczsenia ale brak jest internetu. Internet wraca dopiero po przelaczeniu na LTE. Czy i gdzie taki problem mozna zglosic ?
@kaweff Tutaj jest link z info, w jaki sposób można zgłaszać problemy techniczne w Orange
Najlepiej infolinia: Klienci indywidualni pod nr *100 lub 510 100 100. 24h/7 dni . Połączenie bezpłatne dla klientów Orange.
https://www.orange.pl/omnibook/zglaszanie-problemow-technicznych-w-moj-orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu w 5G - problem z BTS ?
@kaweff Rozumiem, że karta sim jak i taryfa którą posiadasz obsługuje 5G? Czy jesteś w zasięgu 5G3500?
Sprawdź więc kartę sim, taryfę, zasięg. A następnie ewentualnie, czy nie masz włączonego jakiegoś rodzaju trybu oszczędzania baterii, który może ograniczać korzystanie z 5G. Może zmień ustawienia 5G np. z zawsze na auto albo odwrotnie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu w 5G - problem z BTS ?
@kaweff pytanie jakiego 5G brak? Jeśli tego na 2100, to ostatnio wyłączane jest po podłączeniu na BTS prawdziwego 5G na 3600 i czasem na 700. Jeśli miałeś te nowe pasma prawdziwego 5G to warto zapytać czy to awaria, czy celowe działania.
Zadzwoń na infolinię 510100100 i zapytaj o częstotliwości dostępne dla Twojego adresu. Mają takie info w systemach, a więc szacunkowo mogą poinformować o dostępnych częstotliwościach, odległości i adresie Twojego BTS, lub o agregacji pasm.
Zgłosić problem z zasięgiem możesz, a nawet powinieneś
Sam zerknij na https://beta.btsearch.pl/?dataSource=locations&network=&standards=&bands=¢er=52.33332%2C20.98369...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu w 5G - problem z BTS ?
Dostep do 5G mam bo w innych czesciach miasta lacze sie z 5G i transfer danych jest poprawny. Tylko w tym konkretnym obszarze w 5G transfer danych jest praktycznie ograniczony do zera.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu w 5G - problem z BTS ?
Pewnie akurat w tym miejscu jesteś na granicy zasięgu 5G... Możesz zgłosić do Orange, ale pojedyńcze zgłoszenie szybko rezultatu nie przyniesie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu w 5G - problem z BTS ?
@kaweff Problem może być okresowy, związany z jakimiś pracami na nadajniku/ niewłaściwym działaniem nadajnika. Na pewno dla swojego dobrego interesu trzeba zrobić do Orange zgłoszenie z opisem na czym sprawa polega, bo jak nikt nie zgłasza to problemu nie ma 😉 albo jego rozwiązanie zostanie odłożone na znaczne później skoro nikomu nie przeszkadza
Jeśli to tylko fake 5G2100 a nie 5G w pasmie N78 to szkoda się z tym bawić, lepiej wyłączyć na telefonie takie "5G"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu w 5G - problem z BTS ?
@kaweff skoro gdzie indziej działa, to zweryfikuj na apce NetMonster częstotliwości pracujące na BTS-ie i odejdź bliżej nadajnika żeby sprawdzić, czy to problem zasiegowy czy dostępu do częstotliwości
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu w 5G - problem z BTS ?
@kaweffnapisał(-a)Witam,
Problem potwierdzalem na dwoch roznych telefonach - w zasiegu konkretnego BTS na moim osiedlu, gdy korzystam z 5G, mozna wykonywac polaczsenia ale brak jest internetu. Internet wraca dopiero po przelaczeniu na LTE. Czy i gdzie taki problem mozna zglosic ?
Pozdrawiam
----------------
Przeniosłem wpis do kategorii z odpowiednimi etykietami
Mikołaj
U mnie jest ten sam problem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@kaweffnapisał(-a)Witam,
Problem potwierdzalem na dwoch roznych telefonach - w zasiegu konkretnego BTS na moim osiedlu, gdy korzystam z 5G, mozna wykonywac polaczsenia ale brak jest internetu. Internet wraca dopiero po przelaczeniu na LTE. Czy i gdzie taki problem mozna zglosic ?
@kaweff Tutaj jest link z info, w jaki sposób można zgłaszać problemy techniczne w Orange
Najlepiej infolinia: Klienci indywidualni pod nr *100 lub 510 100 100. 24h/7 dni . Połączenie bezpłatne dla klientów Orange.
https://www.orange.pl/omnibook/zglaszanie-problemow-technicznych-w-moj-orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu w 5G - problem z BTS ?
Dzieki, bede zglaszal