- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
18-11-2017
20:39
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
18-11-2017
20:39
Po przełączeniach w trakcie których operator wyłączył CDMA znikł również UMTS ,pozostało mi tylko EDGE .
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Etykiety:
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
18-11-2017
21:29
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
18-11-2017
21:29
Może to chwilowe. Daleko masz nadajnik?
Warto wg mnie zgłosić to też na BOK http://orange.pl/kontakt lub poprzez stronę zasięgu http://orange.pl/zasieg
Warto wg mnie zgłosić to też na BOK http://orange.pl/kontakt lub poprzez stronę zasięgu http://orange.pl/zasieg
11 ODPOW. 11
18-11-2017
20:42
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
18-11-2017
20:42
Brak UMTS
Czy problem jest w tylko jednej lokalizacji? czy masz możliwość sprawdzenia działania na innych urządzeniach?
18-11-2017
20:49
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
18-11-2017
20:49
Brak UMTS
A sprawdzałeś na BOK http://orange.pl/kontakt czy u Ciebie jest zasięg UMTS (3G)?
18-11-2017
20:58
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
18-11-2017
20:58
Brak UMTS
Napisałeś wyżej gdy wyłączono CDMA. CDMA zostało wyłączone na wiosnę, już pół roku temu Orange nie ma koncesji na to pasmo.
Nie zmieniałeś nic w routerze? od spodu jest przełącznik EVDO-AUTO-HSPA - co masz wybrane?
Nie zmieniałeś nic w routerze? od spodu jest przełącznik EVDO-AUTO-HSPA - co masz wybrane?
18-11-2017
21:25
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
18-11-2017
21:25
Brak UMTS
Od ponad roku mam ustawione na HSPA ,żadnych ustawień nie zmieniałem ,wcześniej pokazywał informacje o UMTS ,obecnie o EDGE ,RSSI spadło z -75 na -84 dBm .
18-11-2017
21:29
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
18-11-2017
21:29
Może to chwilowe. Daleko masz nadajnik?
Warto wg mnie zgłosić to też na BOK http://orange.pl/kontakt lub poprzez stronę zasięgu http://orange.pl/zasieg
Warto wg mnie zgłosić to też na BOK http://orange.pl/kontakt lub poprzez stronę zasięgu http://orange.pl/zasieg
18-11-2017
21:39
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
18-11-2017
21:39
Brak UMTS
Około 7km ,teraz postawili nowy maszt ok. 700m ,ale jeszcze nie działa .Może tu być przyczyna tych zmian?
19-11-2017
01:59
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
19-11-2017
01:59
Brak UMTS
Jeśli zostanie włączony niedługo to tak może być. Powodem będzie konieczność rekonfiguracji nadajników w okolicy i np. zmniejszenie mocy tego oddalonego o 7 km, żeby nie zakłócał pracy tego nowo zbudowanego 10-krotnie bliżej. W każdym razie jak już włączą to powinieneś mieć usługi na dużo wyższym poziomie niż w takiej odległości jak wcześniej.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »