- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mam sugestię dotyczącą uruchomienia w przyszłości usługi dającej możliwość zablokowania poza standardowych dostępów do usług mobilnych dla konkretnego numeru (np. by smsy/połączenia/mmsy docierały jedynie tylko na kartę sim przez smsc i sieć komórkową, a nie przez wifi, bramki). Pewnie ktoś powie, że VoWIFI jest super bezpieczne, ale czytając plany dodania obsługi smsów, ew. pojawienia się e-sim, taka blokada przynajmniej dla niektórych byłaby przydatna.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
No to ja już tylko sprawdzę czy nie ma przeciwwskazań, aby udostępnić możliwość wyłączenia przez Mój Orange i będzie git 🙂
Update: na chwilę obecną nie planujemy możliwości wyłączenia usługi przez Mój Orange (stronę i aplikację).
Nie chciałbym mówić "nie, bo nie", ale też nie ma sensu wchodzić za bardzo w szczegóły techniczne, więc uogólniając napiszę, że gdy tworzymy nową usługę to planujemy m.in. w jaki sposób można ją włączyć i wyłączyć. Dodanie każdej możliwości to dodatkowe koszty (programowanie, obsługa zapytań, etc.). W przypadku WiFi Calling, twórcy usługi doszli do wniosku, że bardzo niewiele osób będzie chciało wyłączyć tę usługę i póki co - to się sprawdza, bo prośby o wyłączenie usługi to sporadyczne przypadki. Jeśli ktoś chce wyłączyć WiFi Calling to może zadzwonić do Biura Obsługi Klienta i zlecić wyłączenie usługi przez konsultanta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Blokada na "pozakomórkowe" korzystanie z usług?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Blokada na "pozakomórkowe" korzystanie z usług?
O ile w Polsce naciąganie poprzez IVR nie jest popularne (w Polsce IVR to diabłe wcielony), o ile hackowanie smsów np. z banków czasem się zdarza.
Połączenie via WIFI nie zawsze jest bezpieczne bo nie zawsze jesteśmy właścicielem sieci wifi, można z niego korzystać w hotelu czy w innych miejscach. W regulaminie WifiCalling jest mowa o planowanym dodaniu obsługi smsów, wszystkie kody autoryzacyjne można przejąć itp itd.
Na pewno największą luką jest "nieuwaga" użytkownika końcowego.
Nie chodzi mi o to by negować sens tej usługi, ale dać mechanizm kontroli. Podobnie jak z usługami premium. Kto chce to korzysta. Można co chwilę sobie włączyć lub wyłączyć blokadę. Na dziś z tego co mi wiadomo wyłączenia wifi calling nie ma.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Blokada na "pozakomórkowe" korzystanie z usług?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Blokada na "pozakomórkowe" korzystanie z usług?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
No to ja już tylko sprawdzę czy nie ma przeciwwskazań, aby udostępnić możliwość wyłączenia przez Mój Orange i będzie git 🙂
Update: na chwilę obecną nie planujemy możliwości wyłączenia usługi przez Mój Orange (stronę i aplikację).
Nie chciałbym mówić "nie, bo nie", ale też nie ma sensu wchodzić za bardzo w szczegóły techniczne, więc uogólniając napiszę, że gdy tworzymy nową usługę to planujemy m.in. w jaki sposób można ją włączyć i wyłączyć. Dodanie każdej możliwości to dodatkowe koszty (programowanie, obsługa zapytań, etc.). W przypadku WiFi Calling, twórcy usługi doszli do wniosku, że bardzo niewiele osób będzie chciało wyłączyć tę usługę i póki co - to się sprawdza, bo prośby o wyłączenie usługi to sporadyczne przypadki. Jeśli ktoś chce wyłączyć WiFi Calling to może zadzwonić do Biura Obsługi Klienta i zlecić wyłączenie usługi przez konsultanta.