- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo niska prędkość internetu mobilnego - czy to jest uczciwe?
pomimo wszystko żenujące jest to że za nasze pieniądze buduje sie całą otoczke reklamy walą po oczach niesamowicie a jak trzeba rozwiązać problem to zmyślane teorie mają zastąpić fachowość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo niska prędkość internetu mobilnego - czy to jest uczciwe?
@wiechu315, też jesteśmy klientami (poza niektórymi) OPL i nie zawsze mamy "miodowo". Rozumiem Twoje zdenerwowanie, ale nie zawsze możemy coś poradzić. Jak napisałem wcześniej, jest dużo zależnych, powodujących takie sytuacje. Ciężko "strzelać" co może być powodem. Takie rzeczy tylko operator...dla pocieszenia, zobacz jak u mnie "pływają" prędkości...LTE i stacjonarne po kablu...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo niska prędkość internetu mobilnego - czy to jest uczciwe?
haha chyba miało mnie to rozwscieczyć niż uspokoić u mnie od 0,00 do 6,4 no różnica kolosalna ale nie ma sie już co denerwować poprostu powalczymy o zerwanie umowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo niska prędkość internetu mobilnego - czy to jest uczciwe?
@wiechu315 wprowadź zgłoszenie na stronie https://www.orange.pl/view/mapazasiegu (u dołu instrukcja). Wtedy będziemy mogli sprawdzić u Ciebie sytuację. Niestety jak wyżej napisane, w okresie takim jak teraz jest znacznie większe zużycie internetu i przez to mogą występować przeciążenia. U mnie jest jak poniżej, chociaż miejsce, w którym są też przeciążenia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo niska prędkość internetu mobilnego - czy to jest uczciwe?
U mnie jest tak
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo niska prędkość internetu mobilnego - czy to jest uczciwe?
wcześniej pisałem że już sie podniusł przesył do około 6.00 ale to była pomyłka speed test mierzył inny przesył na tą chwilwle hula jak diabli 1.20 mb/c na 1.08 mb/s czyli wypas jak na lidera sieci Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo niska prędkość internetu mobilnego - czy to jest uczciwe?
https://www.orange.pl/view/mapazasiegu - to zrób tutaj zgłoszenie to się dowiesz. BOK i technicy pracują.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo niska prędkość internetu mobilnego - czy to jest uczciwe?
pytanie podstawowe skoro lider sieci nie dostarcza usługi na normalnym akceptowalnym poziomie czy można po prostu za nią nie płacić Najlepiej jak by odpowiedział lider sieci Pozdrawiam
zgłoszenie poszło mimo że dostarczany internet nie działa dobrze ze posiadam jeszcze inne źródło
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo niska prędkość internetu mobilnego - czy to jest uczciwe?
https://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/1997333/4090538941.pdf - "§ 6 1. Operator świadczy, zgodnie z Regulaminem, usługi telekomunikacyjne w Mobilnej Sieci Orange w zakresie istniejących możliwości technicznych, zgodnie z normami technologicznymi ETSI (European Telecommunications Standards Institute)." W zakresie istniejących możliwości. Także odpowiadając na Twoje pytanie: nie. Nie ma z tytułu niskiej prędkości rekompensaty.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo niska prędkość internetu mobilnego - czy to jest uczciwe?
wszystko fajnie zrozumiale ale jeśli usługa w danej lokalizacji działała około roku i w tej samej lokalizacji przestała działać i próbował rozwiązać sprawe technik w nastempnym ruchu wymieniono karete i brak poprawy
to wniosek jest prosty orange kombinuje coś z nadajnikiem na mój koszt pozbawiając mnie usługi
więc wnioskuje że jestem okradany i oszukiwany mało tego na mój koszt ktoś rozbudowuje usprawnia swoje nadajniki tego nie ma w żadnej umowie Proste zero jedynkowe podejście to nie jest moja wina że usługa przestała działać sprzęt dostarcza lider rynku tylko nie lider dostarczania usług Żenada lekka