- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Po zalogowaniu, wchodzę w konfigurator oferty https://www.orange.pl/love/konfigurator , gdzie wyskoczyło okienko Kontakt i okienko z danymi adresowymi, żeby można było sprawdzić jakie usługi są dostępne pod tym adresem. Kolejno wpisuję miejscowość-checkbok ok > ulica ok. Następnie wskakuje numer telefonu-ok, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Orange Polska S.A. mojego numeru telefonu podanego w niniejszym formularzu, na potrzeby jednorazowego kontaktu telefonicznego celem przedstawienia oferty Orange Love, zainteresowanie którą wyraziłam/wyraziłem. Wskakuje przycisk Sprawdź i już jest błąd https://www.orange.pl/love/konfigurator#blad na czerwono oraz odznacza checkboxa. Ponownie wyrażam zgodę i wpisuję nr. domu i numer lokalu 0-checkbox ok, za to ulica na czerwono!-wyrażam zgodę-sprawdź-nr. domu To pole nie może być puste na czerwono-wyrażam zgodę i wpisuję-checkbox ok, pozostaje lokal-0-wszystkie cztery pola ok-Sprawdź...i tak w koło macieju ciuciubabka. Screeny do wglądu, a jest ich sporo. Każde wyrażenie zgody "zapala" przycisk Sprawdź. Niestety, z rozmowy na czacie nie jestem zadowolony, ponieważ konsultant zaproponował mi tylko infolinię 801234567. Mogłem też zostawić swoje dane-Oddzwonimy w ciągu 28 sekund. A mnie tylko chodziło o sprawdzenie dostępności samodzielnie przez konto tym podanym adresem przez innego konsultanta footer link z całą formułką: [ "http://www.orange.pl…t_client.phtml?footerlink=true (pod tym linkiem znajdzie Pan drugi chat dedykowany tej ofercie), na infolinii 801234567 lub w salonie. Na stronie możliwość skonfigurowania pakietu możliwa jest https://www.orange.pl/love/konfigurator ,gdzie po prowadzeniu adresu wyświetlą się możliwości technologiczne." ]
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Artur, nie wiem dlaczego konfigurator nie działa u innych. U mnie działa konfigurator, jak też bezpośrednio z przejdź do konfiguratora, albo z zakładek > Oferta > Orange Love lub bezpośrednio Poznaj Orange Love
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd konfiguratora oferty
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd konfiguratora oferty
@Artur, jest jeden "kwiatek" w danych adresowych (adres dostawy) zgłaszany już dawno. Sprawdzę też ponownie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd konfiguratora oferty
@ArturW konfiguratorze usługi Love pokazuje pod wieloma adresami max 20Mb/s podczas gdy w rzeczywistosci jak i na zasieg.orange.pl pod danym adresem jest światłowód do 600Mbps!!! Naprawcie to.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd konfiguratora oferty
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd konfiguratora oferty
@Arturniewazne ile minelo od pojawienia sie swiatla na zasieg.orange.pl dane powinny byc te same w jednym i drugim miejscu. Ale tak, miesiac to moim zdaniem dlugo. Nie szukajcie wymowek tylko sie przylozcie i zapobiegnijcie takim sytuacjom na przyszlosc )
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd konfiguratora oferty
@mmmmmm, trwało to dłuższą chwilę, ale dane zostały poprawione i zgodnie z obietnicą możesz zamówić ofertę także z https://www.orange.pl/love/konfigurator
Wszystko już ok? 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd konfiguratora oferty
Artur napisał(-a):@mmmmmm, trwało to dłuższą chwilę, ale dane zostały poprawione i zgodnie z obietnicą możesz zamówić ofertę także z https://www.orange.pl/love/konfigurator
Wszystko już ok? 🙂
@ArturRaczej dalej jest problem ze podanego linka czy bez pośrednio
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Artur, nie wiem dlaczego konfigurator nie działa u innych. U mnie działa konfigurator, jak też bezpośrednio z przejdź do konfiguratora, albo z zakładek > Oferta > Orange Love lub bezpośrednio Poznaj Orange Love
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś