- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria VoLTE
@Mat u mnie po zejściu do 3G i powrocie do LTE, usługa VoLTE załącza się przez nawet kilka minut zanim można z niej skorzystać. Przez ten czas rozmowy lecą w 3G. Z tego co pamiętam to nie było tak przed awarią.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria VoLTE
Dzis podzialalo chwile potem jak zwykle. W centrum miasta przez 20 minut zasieg tylko 3G zamiast 4G i VoLTE znow nie dziala.
Na marginesie:
Jestem rozczarowany poziomem usług i awarią trwającą miesiącami.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria VoLTE
Mat napisał(-a):
Wydaje się że obecnie usługa działa już w pełni
Polemizowałbym. Rozmów przez LTE jest coraz więcej, ale nie jest to 100%.
Np. dziś rano usługa znów nie działa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria VoLTE
U mnie to samo. Od rana zarówno VoLTE jak i WiFi Calling pojawia się i znika.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria VoLTE
VoLTE jest ważnym uzupełnieniem VoWifi bez którego VoWifi może być wyłączana przez klientów. VoLTE sprawia że w mieście kiedy stracimy połączenie VoWifi w trakcie rozmowy bez jej zakończenia możemy ją kontynuować na VoLTE. Traktowanie obu tych usług nieco po macoszemu przez Orange jako jakiś margines a nie główny kierunek w którym należy podążać jest dla mnie zagadką. Przecież VoWifi to świetny sposób na obniżenie użycia sieci przez telefony komórkowe - zamiast obciążać infrastrukturę telekomunikacyjną wykorzystujemy internet i własne łącze - przecież to złote rozwiązanie dla operatora.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria VoLTE
@mmmmmm, sądzę, że Orange nie traktuje tego po macoszemu. Po pierwsze ekosystem operatora jest bardzo złożony, szczególnie że potrzeba integracji z rozwiązaniami wstecz. Zapewne uruchomienie wyłącznie VoLTE razem z VoWiFi, a z pominięciem wszystkich starych technologii, byłoby najprostsze. Po drugie sądzę, że Orange zdaje sobie sprawę z plusów jakie niesie wdrożenie tych dwóch usług. Po trzecie, chyba najistotniejsze, wszystkie prace toczą się w tle, klienci tego nie widzą, nie widzą tej dużej ilości pracy jaką należy wykonać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria VoLTE
Awaria VoLTE
Uwaga zawarta w tym poście zasłużyła na osobny temat 🙂