Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Awaria VoLTE

ROZWIĄZANE

Poziom 8, Poszukiwacz
  • 4
  • 1
  • 0

Awaria VoLTE

Screenshot_20171112_160846

Chyba u mnie działa


Pracuję w Orange
  • 348
  • 450
  • 25

Awaria VoLTE

Wydaje się że obecnie usługa działa już w pełni


Poziom 24, Specjalista
  • 541
  • 640
  • 24

Awaria VoLTE

@Mat u mnie po zejściu do 3G i powrocie do LTE, usługa VoLTE załącza się przez nawet kilka minut zanim można z niej skorzystać. Przez ten czas rozmowy lecą w 3G. Z tego co pamiętam to nie było tak przed awarią.


Pracuję w Orange
  • 348
  • 450
  • 25

Awaria VoLTE

@p2225 Testowałem przed chwilą i rejestracja działa natychmiastowo


Poziom 21, Pasjonat
  • 132
  • 108
  • 6

Awaria VoLTE

Dzis podzialalo chwile potem jak zwykle. W centrum miasta przez 20 minut zasieg tylko 3G zamiast 4G i VoLTE znow nie dziala.

 

Na marginesie:

Jestem rozczarowany poziomem usług i awarią trwającą miesiącami.


Poziom 22, Pasjonat
  • 281
  • 363
  • 11

Awaria VoLTE


Mat napisał(-a):

Wydaje się że obecnie usługa działa już w pełni


Polemizowałbym. Rozmów przez LTE jest coraz więcej, ale nie jest to 100%. 

Np. dziś rano usługa znów nie działa. 


Poziom 24, Specjalista
  • 541
  • 640
  • 24

Awaria VoLTE

U mnie to samo. Od rana zarówno VoLTE jak i WiFi Calling pojawia się i znika.


Poziom 21, Pasjonat
  • 132
  • 108
  • 6

Awaria VoLTE

VoLTE jest ważnym uzupełnieniem VoWifi bez którego VoWifi może być wyłączana przez klientów. VoLTE sprawia że w mieście kiedy stracimy połączenie VoWifi w trakcie rozmowy bez jej zakończenia możemy ją kontynuować na VoLTE. Traktowanie obu tych usług nieco po macoszemu przez Orange jako jakiś margines a nie główny kierunek w którym należy podążać jest dla mnie zagadką. Przecież VoWifi to świetny sposób na obniżenie użycia sieci przez telefony komórkowe - zamiast obciążać infrastrukturę telekomunikacyjną wykorzystujemy internet i własne łącze - przecież to złote rozwiązanie dla operatora.


Poziom 21, Pasjonat
  • 330
  • 365
  • 6

Awaria VoLTE

@mmmmmm, sądzę, że Orange nie traktuje tego po macoszemu. Po pierwsze ekosystem operatora jest bardzo złożony, szczególnie że potrzeba integracji z rozwiązaniami wstecz. Zapewne uruchomienie wyłącznie VoLTE razem z VoWiFi, a z pominięciem wszystkich starych technologii, byłoby najprostsze. Po drugie sądzę, że Orange zdaje sobie sprawę z plusów jakie niesie wdrożenie tych dwóch usług. Po trzecie, chyba najistotniejsze, wszystkie prace toczą się w tle, klienci tego nie widzą, nie widzą tej dużej ilości pracy jaką należy wykonać.


Zespół Nasz Orange
  • 2493
  • 5478
  • 129
Przeniesione:

Awaria VoLTE

Przeniesione:

Awaria VoLTE