- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aktywacja LTE dla Połączeń głosowych
► Temat przeniesiony z kategorii «Na kartę» - Moderator Wiktor ◄
Witam otóż mam problem z aktywacją rozmów przez wi-fi.
Otóż posiadam telefon Apple iPhonie 6s i po wejściu w ustawienia /ust.polaczen/włącz LTE tam mogę włączyć LTE tylko dla danych pakietowych gdy klikam głosowe i danych kółeczko czeka na akceptację przez sieć i tak cały czas ...
Co zrobić ? Jest jakiś sposób przypominam karta obsługuje LTE .
Z góry dziękuje , pozdrawiam .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aktywacja LTE dla Połączeń głosowych
Jeśli masz prepaida (dodałeś taki tag), to usługa nie działa poza terytorium Polski.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aktywacja LTE dla Połączeń głosowych
z góry dziękuje za pomoc dołączam zrzut ekranu jak wyglada włączenie LTE dla głosowych i danych
Pozdrawiam .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aktywacja LTE dla Połączeń głosowych
Aby móc korzystać z VoLTE musisz posiadać telefon wspierający funkcjonalność VoLTE dzięki odpowiedniemu oprogramowaniu, kartę SIM LTE, mieć włączoną usługę VoLTE w systemach Orange i być w zasięgu LTE.
Szczegóły na temat VoLTE znajdziesz tutaj.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aktywacja LTE dla Połączeń głosowych
Zaktualizowane oprogramowanie iOS 11.2.1
Zaktualizowane ustawienia operatora (Orange 31.0)
Nie posiadam żadnych usług które uniemożliwiają w korzystaniu z VoLTE jak i Wi-fi Calling.
Na moim koncie Orange po kontakcie z BOK usługi „niby” są aktywne ...
Karta Nano SIM obsługująca technologie LTE.
Przebywam w obszarze gdzie jest zasięg LTE
Kontaktowałem się z BOK i pan konsultant ponoć coś miał aktywować , zalecił wylogować się z aplikacji mój Orange , zrestartować telefon i zalogować się ponownie . Niestety nie przyniosło skutku 🤨
Czy można jeszcze w jakiś sposób spróbować uruchomić usługę VoLTE lub Wifi calling ? Pomocy
Podczas aktywacji wyskakuje komunikat dołączam screena jak to wyglada
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aktywacja LTE dla Połączeń głosowych
Jeśli to nie działa, to na BOK musi być skierowane zgłoszenie na tzw. II linię.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aktywacja LTE dla Połączeń głosowych
Spróbuje zadzwonić jeszcze raz do bok , a druga linia w bok co to takiego i jak skontaktować się z nimi ? . Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aktywacja LTE dla Połączeń głosowych
A skąd wiesz czy połączenia już nie idą przez VoLTE ? Masz włączoną transmisję danych przy połączeniach ??
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aktywacja LTE dla Połączeń głosowych
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aktywacja LTE dla Połączeń głosowych
Zgłoszę resetowanie , dziękuje za radę .
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »