Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Żle pobrane dane transmisyjne


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 2
  • 0

Żle pobrane dane transmisyjne

Witam używałem przez całą noc internetu w godzinach 0:00-8:00 czyli w godzinach szczęśliwych a pobrało normalnie z pakietu.

10 ODPOW. 10

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Żle pobrane dane transmisyjne

Złóż reklamację.

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 2
  • 0

Żle pobrane dane transmisyjne

w weekendy nie da rady, jestem klientem od 2 dni i już są problemy, system naliczył mi od 8 do 00:09:33  124,02 GB a ja to pobierałem w godzinach 0:00 do 8:00.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Żle pobrane dane transmisyjne

A na pewno masz włączone szczęśliwe godziny? sprawdzałeś to na mój orange czy usługa jest aktywna?

W weekend możesz zgłosić na infolinii 510100100 lub poczekać na poniedziałek na czat.

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 2
  • 0

Żle pobrane dane transmisyjne

Mam włączone szczęśliwe godziny.

Anonim

Nie dotyczy

Żle pobrane dane transmisyjne

A korzystasz na smartfonie czy masz jakiś router/modem ? 


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 2
  • 0

Żle pobrane dane transmisyjne

Modem Airbox LTE


Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 1178
  • 2452
  • 70

Żle pobrane dane transmisyjne

@Lukasz121309

 

Takie sytuacje mają miejsce.Proponuje kontakt z Biurem Obsługi Klienta (510-100-100) w celu wyjaśnienia sytuacji.

 

Jeśli pomogłem oznacz moją odpowiedź jako rozwiązanie.Pozdrawiam.

Anonim

Nie dotyczy

Żle pobrane dane transmisyjne

@Lukasz121309A dostałeś potwierdzenie SMS że usługa jest aktywna ?


Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 1178
  • 2452
  • 70

Żle pobrane dane transmisyjne

@Anonim

 

Usługa jest aktywna.@Lukasz121309 weryfikował w aplikacji Mój Orange.