Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 11, Recenzent
  • 3
  • 2
  • 0

Nie możność przedłużenia umowy

Witam wszystkich, 

Posiadam funpack w dość starej konfiguracji ponieważ nie wiedzieć czemu przy poprzednim przedłużeniu zostawiono mi pakiet Witaj HD. Do końca obecnej umowy zostało mi mniej niż 60 dni - próba przedłużenia umowy przez portal Mój Orange kończy się jednak za każdym razem niepowodzeniem Emotikon: Smutny. Gdy zalogowałem się na swoje konto pojawił baner - przedłuż swój internet - no to z radością naciskam i po chwili przeniosło mnie na stronę https://www.orange.pl/przedluzam-funpacka?ADD=PTRPLTG&ADD=PTRPLTG24&ADD=TRPL004W-PTRPLTG24&ADD=PVIDN... a na niej jedynie ujrzałem wykrzyknik i "

Sprawdź poprawność wprowadzonych danych.". Nie zrażony tym niepowodzeniem postanowiłem spróbować poszukać gdzieś indziej opcji przedłużenia - przeszedłem do zakładki Usługi następnie dopasuj swoją ofertę i finalnie odnów - jednak po naciśnięciu tego magicznego przycisku pojawił się niekończący się loader. Czy to znaczy, że w Orange nie da się przedłużyć umowy przez błędy na stronie ? Chciałbym otrzymać wszystkie profity jakie daje przedłużenie przez www w porównaniu do salonu czy infolinii - ale błędy na stronie to uniemożliwiają - poratuje ktoś Emotikon: Smutny ?

Zobacz więcej tematów oznaczonych etykietą:


Rozwiązanie:
Konto usunięte
Nie dotyczy

Nie możność przedłużenia umowy

Musisz być wylogowany i wtedy będzie OK

0 Lubię to
Odpowiedz

Wszystkie odpowiedzi:
Poziom 40, Guru *****
  • 25742
  • 15109
  • 1153

Nie możność przedłużenia umowy

Proponuję kontakt z infolinią e-sklepu 510700700, wtedy oferta jest ta sama co na stronie www.
.
0 Lubię to
Odpowiedz
Konto usunięte
Nie dotyczy

Nie możność przedłużenia umowy

Musisz być wylogowany i wtedy będzie OK

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 11, Recenzent
  • 3
  • 2
  • 0

Nie możność przedłużenia umowy

VDSL2, 

Rzeczywiśćie po wylogowaniu strona stała się dostępna Emotikon: Zaskoczony - Ale widzę, że pomimo tego, że w linku pisze "przedluzam-funpacka" to stronka zachowuje się tak jakbym był nowym klientem (można wybrać opcje przeniesienia numer do voip - mimo, że ta opcja w funpacku nie powinna być dostępna bo numer jest w voip). Czy mimo to wypełnienie tego formularza będzie w porządku i nie spowoduje to żadnych "problemów" po stronie orange ?

Konto usunięte
Nie dotyczy

Nie możność przedłużenia umowy

Nie powinno być problemu, ale zadzwoń do BOK

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 11, Recenzent
  • 3
  • 2
  • 0

Nie możność przedłużenia umowy

VDSL bardzo dziękuje Ci za pomoc Emotikon: Szczęśliwy Nie mniej uważam, że Orange powinno zadbać o poprawki na swoich stronach - przecież nie po to udostępnia się opcje przedłużenia, żeby nie działały. 

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 7, Poszukiwacz
  • 1
  • 1
  • 0

Nie możność przedłużenia umowy

Witam

 

Ja też mam problem z przedłużeniem umowy na Neostradę. Formularz przedłużenia uparcie wciska mi opcję do 10 dla mojej lokalizacji, mimo tego, że przez ostatnie 2 lata mam bdb działające 20. Czy jestem zalogowany czy wylogowany jest ciągle to samo. Problem wielokrotnie zgłaszany do Orange, jednak odbija się od nich jak od ściany. Orange twierdzi, że formularz naprawiło ale dalej są te same problemy. Oczywiście można przedłużyć w salonie bez prezentu oraz na infolinii ale szkoda kasy na słuchanie melodyjek. Wypada olać Orange tak jak ono olewa klientów i rozwiązać umowę.

Poziom 16, Komentator
  • 18
  • 3
  • 1

Nie możność przedłużenia umowy

Ja również od kilku dni mam problem przy próbie przedłużenia umowy na "Neostradę z telewizją IP". Próbuję różnymi metodami ale za każdym razem albo kręci się w nieskończoność klepsydra albo jest komunikat o braku jakiegoś szczegułu w formularzu, który tego błędu nie miał. Do tego ubogi zestaw gadżetów, które są dobrane dla posiadaczy komórek a nie sprzętu stacjonarnego. Jednym słowem dno ! Kiloka lat temu było znacznie lepiej.

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 36, Guru *
  • 3931
  • 6372
  • 139

Nie możność przedłużenia umowy


jacek303 napisał(-a):

Ja również od kilku dni mam problem przy próbie przedłużenia umowy na "Neostradę z telewizją IP". Próbuję różnymi metodami ale za każdym razem albo kręci się w nieskończoność klepsydra albo jest komunikat o braku jakiegoś szczegułu w formularzu, który tego błędu nie miał. Do tego ubogi zestaw gadżetów, które są dobrane dla posiadaczy komórek a nie sprzętu stacjonarnego. Jednym słowem dno ! Kiloka lat temu było znacznie lepiej.


Masz może smartfon z aplikacją "Mój orange" ? Jeżeli tak, to możesz dzięki tej aplikacji za darmo połączyć się z doradcą, głosowo albo w formie czatu. U dolu ekranu po prawej stronie wybierzesz połączenie z doradcą. Taki kontakt z BOK wydaje się najlepszy.

Założyłeś/aś temat a ja Ci pomogłem? Kliknij "Oznacz jako rozwiązanie" - pod moim postem | Spodobała Ci się moja wypowiedź? Kliknij kciuk w górę | Dziękuję; Pozdrawiam Emotikon: Bardzo szczęśliwy