- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam wszystkich,
Posiadam funpack w dość starej konfiguracji ponieważ nie wiedzieć czemu przy poprzednim przedłużeniu zostawiono mi pakiet Witaj HD. Do końca obecnej umowy zostało mi mniej niż 60 dni - próba przedłużenia umowy przez portal Mój Orange kończy się jednak za każdym razem niepowodzeniem :(. Gdy zalogowałem się na swoje konto pojawił baner - przedłuż swój internet - no to z radością naciskam i po chwili przeniosło mnie na stronę https://www.orange.pl/przedluzam-funpacka?ADD=PTRPLTG&ADD=PTRPLTG24&ADD=TRPL004W-PTRPLTG24&ADD=PVIDN... a na niej jedynie ujrzałem wykrzyknik i "
Sprawdź poprawność wprowadzonych danych.". Nie zrażony tym niepowodzeniem postanowiłem spróbować poszukać gdzieś indziej opcji przedłużenia - przeszedłem do zakładki Usługi następnie dopasuj swoją ofertę i finalnie odnów - jednak po naciśnięciu tego magicznego przycisku pojawił się niekończący się loader. Czy to znaczy, że w Orange nie da się przedłużyć umowy przez błędy na stronie ? Chciałbym otrzymać wszystkie profity jakie daje przedłużenie przez www w porównaniu do salonu czy infolinii - ale błędy na stronie to uniemożliwiają - poratuje ktoś 😞 ?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Musisz być wylogowany i wtedy będzie OK
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie możność przedłużenia umowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Musisz być wylogowany i wtedy będzie OK
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie możność przedłużenia umowy
VDSL2,
Rzeczywiśćie po wylogowaniu strona stała się dostępna 😮 - Ale widzę, że pomimo tego, że w linku pisze "przedluzam-funpacka" to stronka zachowuje się tak jakbym był nowym klientem (można wybrać opcje przeniesienia numer do voip - mimo, że ta opcja w funpacku nie powinna być dostępna bo numer jest w voip). Czy mimo to wypełnienie tego formularza będzie w porządku i nie spowoduje to żadnych "problemów" po stronie orange ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie możność przedłużenia umowy
Nie powinno być problemu, ale zadzwoń do BOK
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie możność przedłużenia umowy
VDSL bardzo dziękuje Ci za pomoc 🙂 Nie mniej uważam, że Orange powinno zadbać o poprawki na swoich stronach - przecież nie po to udostępnia się opcje przedłużenia, żeby nie działały.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie możność przedłużenia umowy
Witam
Ja też mam problem z przedłużeniem umowy na Neostradę. Formularz przedłużenia uparcie wciska mi opcję do 10 dla mojej lokalizacji, mimo tego, że przez ostatnie 2 lata mam bdb działające 20. Czy jestem zalogowany czy wylogowany jest ciągle to samo. Problem wielokrotnie zgłaszany do Orange, jednak odbija się od nich jak od ściany. Orange twierdzi, że formularz naprawiło ale dalej są te same problemy. Oczywiście można przedłużyć w salonie bez prezentu oraz na infolinii ale szkoda kasy na słuchanie melodyjek. Wypada olać Orange tak jak ono olewa klientów i rozwiązać umowę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie możność przedłużenia umowy
Ja również od kilku dni mam problem przy próbie przedłużenia umowy na "Neostradę z telewizją IP". Próbuję różnymi metodami ale za każdym razem albo kręci się w nieskończoność klepsydra albo jest komunikat o braku jakiegoś szczegułu w formularzu, który tego błędu nie miał. Do tego ubogi zestaw gadżetów, które są dobrane dla posiadaczy komórek a nie sprzętu stacjonarnego. Jednym słowem dno ! Kiloka lat temu było znacznie lepiej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie możność przedłużenia umowy
jacek303 napisał(-a):Ja również od kilku dni mam problem przy próbie przedłużenia umowy na "Neostradę z telewizją IP". Próbuję różnymi metodami ale za każdym razem albo kręci się w nieskończoność klepsydra albo jest komunikat o braku jakiegoś szczegułu w formularzu, który tego błędu nie miał. Do tego ubogi zestaw gadżetów, które są dobrane dla posiadaczy komórek a nie sprzętu stacjonarnego. Jednym słowem dno ! Kiloka lat temu było znacznie lepiej.
Masz może smartfon z aplikacją "Mój orange" ? Jeżeli tak, to możesz dzięki tej aplikacji za darmo połączyć się z doradcą, głosowo albo w formie czatu. U dolu ekranu po prawej stronie wybierzesz połączenie z doradcą. Taki kontakt z BOK wydaje się najlepszy.