- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kontakt z konsultantami to jakaś porażka
W dniu 05.11.2019 zadzwonił do mnie konsultant z propozycją przedłużenia umowy - wszystko do Orange Love + telewizor za 1 zł. 07.11 dostalem potwierdzenie tego zlecenia. Po 2 tygodniach zacząłem się martwić i sprawdziłem status zlecenia - anulowane, bo kurier nie zastał nikogo w domu. Podany był telefon kontaktowy domowy, którego nie używam od lat.
Tego samego dnia zadzwoniłem na 510100100 i poprosiłem o ponowne otwarcie zgłoszenia i podanie nr komórkowego. Po dwóch dniach jak nie dostałem żadnego potwierdzenia ponownie zadzwoniłem na infolinię i miła Pani powiedziała, że teraz już napewno będzie dobrze. Mija 3 dzień i nadal żadnego potwierdzenia ani kontaktu.
To są chyba jakieś żarty - czy jest szansa kontaktu z kimś poważnym?
Oczywiście dodatkowo w międzyczasie dostałem fakturę na swoje usługi, ale oczywiście bez przedłużenia umowy czyli 294 zł zamiast 113,99 zł, po mału zaczynam mieć dosyć współpracy z Orange.
Z poważaniem, Piotr
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kontakt z konsultantami to jakaś porażka
@pkrasinski73 Witam w takim razie trzeba złożyć reklamacjie na czacie lub pod numer telefonu 510100100 można też w najbliższym salonie Orange z wyjaśnieniem sytuacji , i można sprawdzić w bilingu połączenia przychodzące możesz czy naprawdę kurier mówił prawdę z kontaktem o do dać do reklamaci jeśli kłamał itp .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kontakt z konsultantami to jakaś porażka
Ja co przedłużenie mam problemy. 2 lata temu podobno 3 razy wysyłali mi sprzęt, raz przyjechał kurier i powiedział, że nie możemy podpisać bo nie ma dokumentów. Drugim razem podobno paczke cofneli z sortowni tez z powodu braku dokumentów. Za 3 razem dopiero dostarczyli sprzęt. Wszystko trwało miesiąc.
Teraz przedłużenie załatwiam od dwóch miesięcy. Wczoraj składałem zamówienie szósty raz. Zapewniali, że wszystko jest ok i ze na pewno zamówienie zostanie zrealizowane. Zobaczymy...
Niestety jestem trochę uwiązany z orange, bo mam tylko ich przyłącze...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kontakt z konsultantami to jakaś porażka
@Lbnxdamian no to tylko kontak z BOK może rozwiązać Twój problem.
Przy kolejnych przedłużeniu zapraszam do salonu 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kontakt z konsultantami to jakaś porażka
@pkrasinski73napisał(-a)W dniu 05.11.2019 zadzwonił do mnie konsultant z propozycją przedłużenia umowy - wszystko do Orange Love + telewizor za 1 zł. 07.11 dostalem potwierdzenie tego zlecenia. Po 2 tygodniach zacząłem się martwić i sprawdziłem status zlecenia - anulowane, bo kurier nie zastał nikogo w domu. Podany był telefon kontaktowy domowy, którego nie używam od lat.
Tego samego dnia zadzwoniłem na 510100100 i poprosiłem o ponowne otwarcie zgłoszenia i podanie nr komórkowego. Po dwóch dniach jak nie dostałem żadnego potwierdzenia ponownie zadzwoniłem na infolinię i miła Pani powiedziała, że teraz już napewno będzie dobrze. Mija 3 dzień i nadal żadnego potwierdzenia ani kontaktu.
To są chyba jakieś żarty - czy jest szansa kontaktu z kimś poważnym?
Oczywiście dodatkowo w międzyczasie dostałem fakturę na swoje usługi, ale oczywiście bez przedłużenia umowy czyli 294 zł zamiast 113,99 zł, po mału zaczynam mieć dosyć współpracy z Orange.
Z poważaniem, Piotr
Przerażające... Generalnie system w Orange często źle sobie radzi z przedłużaniem umów...
Oddzielną (od Orange) sprawą są kurierzy, poprzewracało im się w głowach i zakładają, że to klient ma czekać na kuriera o każdej porze. Ileż to słyszę narzekań, gdy mogę tylko popołudniu odebrać albo nazajutrz, jakby to były jakieś wielkie fanaberie. Kiedyś w wielu sklepach przy zamawianiu dostawy można było wybrać porę dnia, godziny. Teraz w większości nie ma takich opcji, poginęły. Wszystko pewnie przez gigantyczny wzrost liczby przesyłek...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kontakt z konsultantami to jakaś porażka
@RaDo_sny Wczoraj przedłużałem umowę poprzez pomocną Panią z BOK-u. Aczkolwiek maila o zleceniu jeszcze nie dostałem, zaraz będę się dopytywał na czacie 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kontakt z konsultantami to jakaś porażka
Ostatecznie kurier z umową do mnie dotarł w dniu 29 listopada i od tego czasu zaczęły się kolejne problemy. W dniu 30 listopada TV przestała właściwie działać - większość kanałów jest niedostępnych, a jak uda się coś znaleźć np. TVN (nr kanału powyżej 900) to jest w jakości SD, do HD to bardzo daleko.
Dodatkowo od dnia dzisiejszego od rana nie ma w ogóle internetu - to zgłosiłem przez Moje Orange, ale TV już nie mogę zgłosić dopóki nie zacznie działać internet.
Czy jest szansa na jakąś rekompensatę (np. niższa faktura), bo to 10 GB transferu które dają na numer komórkowy zupełnie nie rozwiązuje problemu.
Moja niechęć do Orange staje się coraz większa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kontakt z konsultantami to jakaś porażka
@pkrasinski73 Tak jest trzeba napisać reklamacje z wyjaśnieniem sytuacji złożyć można je na nr 510100100 lub czacie i też w najbliższym salonie Orange tylko pamiętaj rządaj numer reklamacji , reklamacja będzie rozpatrywana do 30 dni
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kontakt z konsultantami to jakaś porażka
@pkrasinski73 , jakie ważne informacje mają być naniesione w reklamacji, to znajdziesz w regulaminie świadczenia usług. Podparte dowodami, potrafią zmienić Twoje rozczarowanie. W aplikacji Funbox można zdiagnozować problemy z internetem i tv, a o ile dobrze na bezpłatnym czacie (to jutro) działa już przesyłanie screenów, to jest to dobry punkt podparcia w reklamacji w tym kanale obsługowym. Przy tak opisanej reklamacji jest szansa na skorygowanie kolejnej faktury, ponieważ wystawionej po prostu fizycznie się nie da. Życzę powodzenia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kontakt z konsultantami to jakaś porażka
Telewizja z Orange nie działa już od tygodnia, zgłaszane przez chat z doradcą, jak również podczas rozmowy telefonicznej. Zgłoszenie nr 136288268 miało być zrealizowane do 24h (od 04.12) i do dzisiaj nic się nie zmieniło.
Orange schodzi po mału na psy, byle tylko kasę wyciągnąć, a świadczenie usług na co raz niższym poziomie.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »