Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Koniec umowy na abonament - co dalej?


Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 631
  • 1569
  • 21

Koniec umowy na abonament - co dalej?

Dzięki za dobre słowo!  😄    

  Jakoś tak święta przesiedziałem o suchym pysku jak nigdy,  😞  Nowy Rok trochę lepiej a teraz znowu...... I to Pani Dr zapowiedziała żeby się wygrzać....

   Ale muszę podjechać do salonu Orange przedłużyć umowę bo przez stronę mi jakieś cuda wychodzą.   A taki fajny abonamencik dotąd miałem, akurat pod moje potrzeby  i podobno zlikwidowali....  Może przejdę z abonamentu na kartę?

   A wiecie co będzie jak nie przedłużę? Naliczą jakieś astronomiczne opłaty czy tylko będzie bezterminowo?

15 ODPOW. 15

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5485
  • 18253
  • 186

Nowy Orange Hero oraz nowy Moderator :)


Jozefg napisał(-a):

Dzięki za dobre słowo!  😄    

  Jakoś tak święta przesiedziałem o suchym pysku jak nigdy,  😞  Nowy Rok trochę lepiej a teraz znowu...... I to Pani Dr zapowiedziała żeby się wygrzać....

   Ale muszę podjechać do salonu Orange przedłużyć umowę bo przez stronę mi jakieś cuda wychodzą.   A taki fajny abonamencik dotąd miałem, akurat pod moje potrzeby  i podobno zlikwidowali....  Może przejdę z abonamentu na kartę?

   A wiecie co będzie jak nie przedłużę? Naliczą jakieś astronomiczne opłaty czy tylko będzie bezterminowo?


@Jozefg, a przez telefon/ Mój Orange nie próbowałeś rozeznać oferty? Co do "automatycznego przedłużenia" coś mi się kołacze po głowie, że od jakiegoś czasu nie może być przekształcenie na bezterminową. Poza tym kojrzę też iż stosowane jest przedłużenie tylko na 12 m-cy , ale to trzeba by sprawdzić... i przede wszystkim przeczytać co napisane na ten temat w Twojej umowie.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32712
  • 38392
  • 1384

Nowy Orange Hero oraz nowy Moderator :)

Nie m automatyczne przedłużenia bez zgody klienta. Za zgodą jest. Zawsze można je wycofać. W Orange stosowane jest tylko do usług stacjonarnych.

@Jozefg: jeśli chodzi o ten abonament za 9,99 bez rabatów on kosztuje (jeśli dobrze pamiętam) koło 40 zł. Na fakturze powinna być informacja.

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5485
  • 18253
  • 186

Nowy Orange Hero oraz nowy Moderator :)


Piotrekk85 napisał(-a):
Nie m automatyczne przedłużenia bez zgody klienta. Za zgodą jest. Zawsze można je wycofać. W Orange stosowane jest tylko do usług stacjonarnych.

@Jozefg: jeśli chodzi o ten abonament za 9,99 bez rabatów on kosztuje (jeśli dobrze pamiętam) koło 40 zł. Na fakturze powinna być informacja.

 

@Piotrekk85 masz rację, że potrzebna jest zgoda, ale przyznasz, że ze świadomością klientów na co w moemncie podpisywania umowy się zgodzili itp. 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32712
  • 38392
  • 1384

Nowy Orange Hero oraz nowy Moderator :)

Problem jest taki, że usługi stacjonarne poza lojalką są dosyć drogie w Orange.

Więc każdy ma wybór...

 

Wiem, że nafajniej by było żeby opłata po lojalce była taka sama jak w trakcie, ale wtedy nie wiele osób by się na nią decydowało. Poza tym cenowo na POTS wiele się zbić już nie da, chyba że będzie migracja na VOIP (ale to nie dla każdego rozwiązanie).


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5485
  • 18253
  • 186

Nowy Orange Hero oraz nowy Moderator :)


Piotrekk85 napisał(-a):

Problem jest taki, że usługi stacjonarne poza lojalką są dosyć drogie w Orange.

Więc każdy ma wybór...

 

Wiem, że nafajniej by było żeby opłata po lojalce była taka sama jak w trakcie, ale wtedy nie wiele osób by się na nią decydowało. Poza tym cenowo na POTS wiele się zbić już nie da, chyba że będzie migracja na VOIP (ale to nie dla każdego rozwiązanie).


 

@Piotrekk85

Można też zapytać po co Orange stosuje cennik z wysokimi opłatami - jeżeli, tak jak i Ty uważasz, mało kto wziąłby takie usługi... a w praktyce cały czas można skorzystać z jakiejś promocji, upustów itp.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32712
  • 38392
  • 1384

Nowy Orange Hero oraz nowy Moderator :)

@Misiek62 bo są osoby które nie potrzebują telefonu cały rok np. w domku letniskowym/działce itp


Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 631
  • 1569
  • 21

Nowy Orange Hero oraz nowy Moderator :)

No tak.... Jestem z powrotem , podpisałem jakąś umowę ale....  do końca chyba nie zrozumiem tych wszystkich orangowych wyliczanek.... I miałem dziwne wrażenie że panie w salonie też tak na 100% nie są pewne.

  W końcu orzekły że na rachunku wszystko będzie widoczne....  Poczekamy , zobaczymy.... z wyliczanek ma być 19,90 ale pewny to ja nie jestem bo na umowie jest inaczej... 😄  

PS.

   Tak mi się przypomniało jak brat kupował przed laty auto..... Wrócił do domu z lekka wesoły , przejrzał gazetę , znalazł ogłoszenie , zadzwonił i pojechał z synem do sprzedającego.  Weszli na 3  czy 4 piętro , spisali umowę , zapłacił i mówi do syna: "A teraz synu chodź na dół zobaczymy co też żeśmy kupili!"  

 

Anonim

Nie dotyczy

Koniec umowy na abonament - co dalej?

Witam jak mam to rozumieć czy będę musiał dalej płacić za usługę jak umowa kończy się 26 stycznia 2018?

Czy to tylko błąd na stronie MO

 


Przechwytywanie.PNG

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32712
  • 38392
  • 1384

Koniec umowy na abonament - co dalej?

Okres rozliczeniowy kończy się tak jak miałeś. Ale opłaty abonamentowe zapłacisz proporcjonalnie do końca umowy.