Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Jak długo przed zakończeniem umowy można ją przedłużyć w salonie?


Poziom 4, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Jak długo przed zakończeniem umowy można ją przedłużyć w salonie?

Mam  Smart Plan Halo II

 
14 ODPOW. 14

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Jak długo przed zakończeniem umowy można ją przedłużyć w salonie?

na 93 dni przed końcem oferta powinna być na 100%

wcześniej - bywa z tym różnie

Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 541
  • 648
  • 24

Jak długo przed zakończeniem umowy można ją przedłużyć w salonie?

3 miesiące (90 dni).
Anonim

Nie dotyczy

Jak długo przed zakończeniem umowy można ją przedłużyć w salonie?

3 miesiące, w Mój Orange możesz sprawdzić czy jest już jakaś oferta przygotowana dla Ciebie.

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 6
  • 2
  • 1

Jak długo przed zakończeniem umowy można ją przedłużyć w salonie?

3 miesiące w Salonie lub na infolinii. Przez sklep Inetrnetowy podobno działa na 4 miesiące przed.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5418
  • 17801
  • 186

Jak długo przed zakończeniem umowy można ją przedłużyć w salonie?


DDJacket napisał(-a):

3 miesiące w Salonie lub na infolinii. Przez sklep Inetrnetowy podobno działa na 4 miesiące przed.


Tak było, ale czy jest nadal? Jedyna metoda to spróbować przeprowadzić proces przedłużenia umowy... ale... co chwilę są zgłaszane problemy po stronie skryptów na stronie i praktycznie wielu nie udaje się zakończyć procesu składania zamówienia.


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Jak długo przed zakończeniem umowy można ją przedłużyć w salonie?

W Salonie oraz telefonicznie możesz przedłużyć umowę na 120 dni przed jej końcem. W sklepie internetowym na 150 dni przed końcem umowy 🙂 


Pracuję w Orange
  • 11
  • 16
  • 1

Jak długo przed zakończeniem umowy można ją przedłużyć w salonie?

@Misiek62 w salonie i przez infolinię 120 dni przed zakończeniem umowy (jeśli jest błąd zgłoszenie przez Mój Orange i są osoby które uprawniają numery).

Jeśli chodzi o ofertę przez Mój Orange nie ma żadnej zasady. Teoretycznie miesiąc wcześniej niż salon i infolinia a w praktyce nawet rok przed ale to już trzeba sprawdzać poczte czy nie przyszedł E-mail z informacją o uprawnieniu bądź SMS. Osobiście polecam sprawdzać na własną rękę ponieważ często pojawia się oferta bez wcześniejszej informacji.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5418
  • 17801
  • 186

Jak długo przed zakończeniem umowy można ją przedłużyć w salonie?


Fafał napisał(-a):

@Misiek62 w salonie i przez infolinię 120 dni przed zakończeniem umowy (jeśli jest błąd zgłoszenie przez Mój Orange i są osoby które uprawniają numery).

Jeśli chodzi o ofertę przez Mój Orange nie ma żadnej zasady. Teoretycznie miesiąc wcześniej niż salon i infolinia a w praktyce nawet rok przed ale to już trzeba sprawdzać poczte czy nie przyszedł E-mail z informacją o uprawnieniu bądź SMS. Osobiście polecam sprawdzać na własną rękę ponieważ często pojawia się oferta bez wcześniejszej informacji.


@Fafał no własnie "nie ma zasady"... ale bardzo wczesne przedłużenie umowy, bez "istotnego" zwiększenia abonamentu, w praktyce oznacza jedynie zmianę pakietu, bez szans na ciekawy telefon. Poza tym trzeba pamiętać, że tak przedłużona umowa to aktualny okres np. 12 miesięcy plus kolejne np. 24 miesiące zobowiązania.

Zamówienie w trybie on-line - na stronie Orange - o błędach skryptów na tym forum czytałem kilka razy, sam pisałem, że np. przejście z Neo na FunPacka robiłem w trybie "nowa umowa" a nie "przedłuż". Pisałem również iż przy przedłużaniu umowy na telefon warto skorzystać z Doradcy - na czacie - także korzystałem z tej pomocy.


Pracuję w Orange
  • 11
  • 16
  • 1

Jak długo przed zakończeniem umowy można ją przedłużyć w salonie?

To o czym piszesz że nie dostanie się korzystnie telefonu to prawda ale tylko w przypadku gdy jest to przedłużenie "warunkowe" i liczba ofert jest uboga (2/3 plany taryfowe od 100zł w góre), a takie na Mój Orange jest w przypadku gdy do końca umowy zostało nam więcej niż 12 miesięcy. Na codzień obsługuje Mobile i ofert warunkowych już dość dawno nie widziałem więc przypuszczam że już tego w ogóle nie ma (chociaż mogę się mylić). W związku ze stacjonarnymi nie do końca się orientuje ponieważ się tym nie zajmuje ale tak jak pisałem wcześniej - trzeba sprawdzać regularnie oferty bo w każdej chwili może się pojawić.