- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kończy mi się umowa, więc postanowiłam ją przedłużyć wraz z nabyciem nowego smartfonu na raty. Poprzez konto w Orange wybrałam abonament oraz nowy smartfon z opcją e-umowy oraz odbiorem wybranego smartfonu w konkretnym salonie w Łodzi. Zaakceptowałam zapoznanie się z e-umową. Po krótkiej chwili otrzymałam sms że mój smartfon jest już do odbioru w wybranym salonie. Na następny dzień pojechałam i konsultantka w salonie powiedziała że nie ma dla mnie telefonu i nie będzie bo nie ma go w magazynie. Najlepsze jest to że nadal otrzymuje sms że mam odebrać smartfon. Pojechałam jeszcze raz na kolejny dzień do salonu ale tym razem Pan konsultant powiedział że nie może mi pomóc bo nie ma telefonów, a że jest to e-umowa to on nic nie może z tym zrobić. Po co promować na stronie to wszystko skoro nie mam teraz nic i muszę czekać aż minie termin odbioru smartfona aby ponownie zamówić smartfon ale kurierem i zapłacić 9,99 zł. Teraz non stop przez ponad 7 dni mam sms informujące że mam do odebrania smartfon, a faktycznie go nie ma. Nikt z Orange nie chce mi pomóc, infolinia też rozkłada ręce, konsultanci w salonie już w ogóle robią wielkie oczy i też wielkie NIC.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@gocciola nie spotkałem się z taką sytuacją. Jeżeli zamówienie nie zostało zrealizowane, to umowa powinna zostać anulowana.
Ponieważ zaistniałą nieprzewidziana sytuacja, proponuję złożyć odstąpienie od umowy, i według e-dokumentów otrzymanych na e-maila, należy odstąpienie odesłać z potwierdzeniem odbioru na adres:
Magazyn Centralny Orange Polska S.A.
„Odstąpienie”
Ołtarzew, ul. Południowa 2
05-850 Ożarów Mazowiecki
Kpię również wysłał bym na adres:
Orange Polska S. A.
ul. Jagiellońska 34
96-100 Skierniewice
Za kilka dni proponuję zadzwonić na BOK: 510 100 100 lub zapytać na czacie, na jakim etapie jest odstąpienie.
Reklamacji proszę na tym etapie nie składać, bo zablokuje się odstąpienie do czasu wyjaśnienia reklamacji, która w tym przypadku na pewno będzie trwało 30 dni.
Jak już zostanie zaakceptowane odstąpienie, to proponuję ponownie złożyć zamówienie, najlepiej po jakimś czasie (konsultant zaproponował odczekać nawet 5 dni), ale z dostarczeniem sprzętu przez kuriera. Najpewniejszy i najskuteczniejszy sposób otrzymania sprzętu i podpisania umowy.
P. S.
Na infolinii konsultanci nawet nie łapią się w regulaminie sklepu internetowego. Jednomyślnie twierdzą, że zakup przez stronę internetową i odbiór sprzętu w salonie umożliwia odstąpienie od umowy w terminie 14 dni.
Odradzają jednak odbiór sprzętu w salonie, polecają kuriera.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
E-umowa + telefon wielka porażka ORANGE
@gocciola kilka dni temu temat podobny do Twojego:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
E-umowa + telefon wielka porażka ORANGE
Proszę o info czy udało się rozwiązać tę sprawę? Mam dokładnie taki sam problem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
E-umowa + telefon wielka porażka ORANGE
Czyli nic nowego, kolejni klienci z problemem odbioru sprzętu w salonie. Coś słabo funkcjonuje komunikacja z salonami. Mi się udało odebrać sprzęt, ale straciłem sporo czasu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
E-umowa + telefon wielka porażka ORANGE
Niestety jeszcze nie udało mi się rozwiązać problemu. Obecnie rozmawiam z Orange na ich messengerze . Napisali że pomogą I prosili o cierpliwość. Napisz do nich i opisz im wszystko, podaj im numer zamówienia i salon w którym miałeś odebrać zamówienie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
E-umowa + telefon wielka porażka ORANGE
Dzisiaj rozmawiałam na czacie z Doradcą Orange. Na nowo naświetliłam całą sprawę i dowiedziałam się iż dzisiaj wykryli problemy z zamówieniami z odbiorem w salonie, i będą ponownie takie umowy odnawiane a zamówione telefony wysyłane kurierem. Taką otrzymałam informację. Mam nadzieję że ta informacja będzie dla Was przydatna.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
E-umowa + telefon wielka porażka ORANGE
U mnie nastąpiło anulowanie umowy przez chat i podobno doradca będzie się kontaktował w celu możliwości złożenia nowego zamówienia (podobno od jutra mają dzwonić)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
E-umowa + telefon wielka porażka ORANGE
W dniu dzisiejszym 27 stycznia otrzymałam maila następującej treści " Niestety nie udało nam się dostarczyć zamówionego urządzenia.
Umowy dla obecnie posiadanych usług w ofercie bez sprzętu wejdą w życie z pierwszym dniem nowego okresu rozliczeniowego."
Mimo iż zamówienie na przedłużenie umowy składałam wraz z nowym telefonem na raty a Orange się z tego nie wywiązał to mam mimo wszystko zmieniony plan taryfowy na droższy. Mimo rozmów na messengerze oraz na czacie z Doradcą który zapewniał wczoraj że firma się wszystkim zajmie oraz infolinii nic z tym Firma mi nie pomogła. Sami nabałaganili, a ja teraz muszę wysyłać oświadczenie o odstąpieniu od tej umowy. E-umowa była zawierana 20 stycznia, a teraz dopiero dostałam maila informującego o tym że plan mobilny będę miała bez telefonu.
Tak naprawdę to Orange powinna zadbać o to aby Klient nie musiał sam się z tym wszystkim borykać. Tyle lat w jednej sieci i mam takie podziękowania za staż.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
E-umowa + telefon wielka porażka ORANGE
@gocciola czyli zamówienie nie zrealizowane, ale nowa umowa wchodzi w życie z następnym okresem rozliczeniowym. Ot ciekawe rozwiązanie. Ciekaw jestem, gdzie to jest zapisane w regulaminie sklepu internetowego?
Tu prawdę Ci podali. Dbają o klienta, aby za szybko nie uciekł.
Daj znać jak dalej ostanie rozwiązana Twoja sprawa.
Tu jeszcze podobny temat, gdzie wynikła mała dyskusja.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
E-umowa + telefon wielka porażka ORANGE
A to dziwna sprawa 0.o @ketrasaArtur spotkałeś się z czymś takim ?
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »