8
Postów
8
Kudo
0
Rozwiązania
Pierwsze lądowanie
1 temat
1 like
1 odpowiedź
27-01-2020 19:38
U mnie nastąpiło anulowanie umowy przez chat i podobno doradca będzie się kontaktował w celu możliwości złożenia nowego zamówienia (podobno od jutra mają dzwonić)
24-01-2020 21:34
Oby tak było jak piszesz. Zresztą ma to sens
24-01-2020 21:21
no ale nie nastąpiło odebranie sprzętu w salonie bo nie chcą go wydać 😛 albo rzeczywiście nie mająwięc na dobrą sprawę umowa nie może być ważna ponieważ zawiera abonament + raty za sprzęt.Koło się zamyka ;]
27-01-2020 19:38
U mnie nastąpiło anulowanie umowy przez chat i podobno doradca będzie się kontaktował w celu możliwości złożenia nowego zamówienia (podobno od jutra mają dzwonić)
24-01-2020 21:34
Oby tak było jak piszesz. Zresztą ma to sens
24-01-2020 21:21
no ale nie nastąpiło odebranie sprzętu w salonie bo nie chcą go wydać 😛 albo rzeczywiście nie mająwięc na dobrą sprawę umowa nie może być ważna ponieważ zawiera abonament + raty za sprzęt.Koło się zamyka ;]