- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
E-umowa + telefon wielka porażka ORANGE
@gocciolaCześć. Przykro mi, że spotkała się Cię taka sytuacja. Tak jak piszesz trzeba odstąpić od tej umowy bo jak rozumiem, zależało Ci na nowym telefonie i ewentualnie złożyć za kilka dni nowe zamówienie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@gocciola nie spotkałem się z taką sytuacją. Jeżeli zamówienie nie zostało zrealizowane, to umowa powinna zostać anulowana.
Ponieważ zaistniałą nieprzewidziana sytuacja, proponuję złożyć odstąpienie od umowy, i według e-dokumentów otrzymanych na e-maila, należy odstąpienie odesłać z potwierdzeniem odbioru na adres:
Magazyn Centralny Orange Polska S.A.
„Odstąpienie”
Ołtarzew, ul. Południowa 2
05-850 Ożarów Mazowiecki
Kpię również wysłał bym na adres:
Orange Polska S. A.
ul. Jagiellońska 34
96-100 Skierniewice
Za kilka dni proponuję zadzwonić na BOK: 510 100 100 lub zapytać na czacie, na jakim etapie jest odstąpienie.
Reklamacji proszę na tym etapie nie składać, bo zablokuje się odstąpienie do czasu wyjaśnienia reklamacji, która w tym przypadku na pewno będzie trwało 30 dni.
Jak już zostanie zaakceptowane odstąpienie, to proponuję ponownie złożyć zamówienie, najlepiej po jakimś czasie (konsultant zaproponował odczekać nawet 5 dni), ale z dostarczeniem sprzętu przez kuriera. Najpewniejszy i najskuteczniejszy sposób otrzymania sprzętu i podpisania umowy.
P. S.
Na infolinii konsultanci nawet nie łapią się w regulaminie sklepu internetowego. Jednomyślnie twierdzą, że zakup przez stronę internetową i odbiór sprzętu w salonie umożliwia odstąpienie od umowy w terminie 14 dni.
Odradzają jednak odbiór sprzętu w salonie, polecają kuriera.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
E-umowa + telefon wielka porażka ORANGE
@gocciola tak na przyszłość, jak jest problem z zamówieniem to się odstępuje od umowy, jak konsultant tego nie zrobi to listownie odstepujesz, potem ponawiasz procedurę, kibicuję pomyślnego rozwiązania sprawy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
E-umowa + telefon wielka porażka ORANGE
@ketrasaArtur, dzisiaj wysłałam odstąpienie od tej umowy,.
pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
E-umowa + telefon wielka porażka ORANGE
@gocciola kontroluj cały czas sytuację poprzez telefony na infolinię lub pisanie na czacie. List pewnie będzie w Orange za jakieś dwa, trzy dni, wiec po otrzymaniu potwierdzenia odbioru warto już się dowiadywać na jakim etapie jest Twoja sprawa.
Do połączeń z infolinią używam konkurencji, żeby obniżyć koszty połączeń pod 510 100 100 lub kupuję starter za 5 PLN, co wystarczy na 3 połączenia, a z kredytem jeszcze na jedno połączenie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
E-umowa + telefon wielka porażka ORANGE
W środę 29 stycznia dzwonił do mnie konsultant z BOK. Umowa została zawarta na nowo ale tym razem już nie jako e-umowa a standardowa umowa papierowa wraz z telefonem z dostarczeniem przez kuriera. W piątek miałam już paczkę z Orange.
Podsumowując najlepiej przedłużać umowę w sposób standardowy + kurier, nie ma wtedy tego całego zamieszania. Orange wprowadził e-umowy fajna sprawa + odbiór telefonu w salonie, ale niestety nikt tego nie umiał kontrolować, salony nawet nie miały potwierdzenia że mają wydać telefon.
Wszystkim tu obecnym dziękuję za posty i pomoc.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
E-umowa + telefon wielka porażka ORANGE
@gocciola fajnie, że w końcu udało się załatwić sprawę podpisania umowy z urządzeniem.
Ja też mam nauczkę, że najlepiej podpisywać umowę na starych zasadach, bez żadnego odbierania w salonie urządzeń. Nowe rozwiązania to porażka.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »