Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

E-umowa + telefon wielka porażka ORANGE

ROZWIĄZANE

Pracuję w Orange
  • 881
  • 1309
  • 34

E-umowa + telefon wielka porażka ORANGE

@gocciolaCześć. Przykro mi, że spotkała się Cię taka sytuacja. Tak jak piszesz trzeba odstąpić od tej umowy bo jak rozumiem, zależało Ci na nowym telefonie i ewentualnie złożyć za kilka dni nowe zamówienie.

 

 


Poziom 37, Guru **
  • 12163
  • 23611
  • 455

E-umowa + telefon wielka porażka ORANGE

@gocciola nie spotkałem się z taką sytuacją. Jeżeli zamówienie nie zostało zrealizowane, to umowa powinna zostać anulowana.

Ponieważ zaistniałą nieprzewidziana sytuacja, proponuję złożyć odstąpienie od umowy, i według e-dokumentów otrzymanych na e-maila, należy odstąpienie odesłać z potwierdzeniem odbioru na adres:

Magazyn Centralny Orange Polska S.A.
„Odstąpienie”
Ołtarzew, ul. Południowa 2
05-850 Ożarów Mazowiecki

 

Kpię również wysłał bym na adres:

Orange Polska S. A.

ul. Jagiellońska 34

96-100 Skierniewice

 

Za kilka dni proponuję zadzwonić na BOK: 510 100 100 lub zapytać na czacie, na jakim etapie jest odstąpienie.

 

Reklamacji proszę na tym etapie nie składać, bo zablokuje się odstąpienie do czasu wyjaśnienia reklamacji, która w tym przypadku na pewno będzie trwało 30 dni. 

 

Jak już zostanie zaakceptowane odstąpienie, to proponuję ponownie złożyć zamówienie, najlepiej po jakimś czasie (konsultant zaproponował odczekać nawet 5 dni), ale z dostarczeniem sprzętu przez kuriera. Najpewniejszy i najskuteczniejszy sposób otrzymania sprzętu i podpisania umowy.

 

P. S.

Na infolinii konsultanci nawet nie łapią się w regulaminie sklepu internetowego. Jednomyślnie twierdzą, że zakup przez stronę internetową i odbiór sprzętu w salonie umożliwia odstąpienie od umowy w terminie 14 dni.

Odradzają jednak odbiór sprzętu w salonie, polecają kuriera.

 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Anonim

Nie dotyczy

E-umowa + telefon wielka porażka ORANGE

@gocciola  tak na przyszłość, jak jest problem z zamówieniem to się odstępuje od umowy, jak konsultant tego nie zrobi to listownie odstepujesz, potem ponawiasz procedurę, kibicuję pomyślnego rozwiązania sprawy.

 

 


Poziom 12, Recenzent
  • 6
  • 10
  • 0

E-umowa + telefon wielka porażka ORANGE

@ketrasaArtur, dzisiaj wysłałam odstąpienie od tej umowy,.

pozdrawiam


Poziom 37, Guru **
  • 12163
  • 23611
  • 455

E-umowa + telefon wielka porażka ORANGE

@gocciola kontroluj cały czas sytuację poprzez telefony na infolinię lub pisanie na czacie. List pewnie będzie w Orange za jakieś dwa, trzy dni, wiec po otrzymaniu potwierdzenia odbioru warto już się dowiadywać na jakim etapie jest Twoja sprawa.

Do połączeń z infolinią używam konkurencji, żeby obniżyć koszty połączeń pod 510 100 100 lub kupuję starter za 5 PLN, co wystarczy na 3 połączenia, a z kredytem jeszcze na jedno połączenie Emotikon: Mrugający


Poziom 12, Recenzent
  • 6
  • 10
  • 0

E-umowa + telefon wielka porażka ORANGE

W środę 29 stycznia dzwonił do mnie konsultant z BOK. Umowa została zawarta na nowo ale tym razem już nie jako e-umowa a standardowa umowa papierowa wraz z telefonem z dostarczeniem przez kuriera. W piątek miałam już paczkę z Orange.

Podsumowując najlepiej przedłużać umowę w sposób standardowy + kurier, nie ma wtedy tego całego zamieszania. Orange wprowadził e-umowy fajna sprawa + odbiór telefonu w salonie, ale niestety nikt tego nie umiał kontrolować, salony nawet nie miały potwierdzenia że mają wydać telefon.

Wszystkim tu obecnym dziękuję za posty i pomoc.


Poziom 37, Guru **
  • 12163
  • 23611
  • 455

E-umowa + telefon wielka porażka ORANGE

@gocciola fajnie, że w końcu udało się załatwić sprawę podpisania umowy z urządzeniem.

Ja też mam nauczkę, że najlepiej podpisywać umowę na starych zasadach, bez żadnego odbierania w salonie urządzeń. Nowe rozwiązania to porażka.