Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Co najlepiej wybrać dla przedłużenia światłowodu i tv + wciąż aktywnego abonamentu tel


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 43
  • 60
  • 1

Co najlepiej wybrać dla przedłużenia światłowodu i tv + wciąż aktywnego abonamentu tel

A więc wreszcie... dziś pojawił się kurier. Niestety to na tyle z dobrych informacji. 
1. Umowa dotyczy nie zamawianego przeze mnie Love Premium a Love Standard a więc rodzi się pytanie... Czy zapłacę więcej czy mniej z tego tytułu? wszakże zamówiłem full zestaw tj wszystkie kanały jakie oferowali + najszybszy światłowód + abo komórkowe.
2. Zamówienie obejmowało rozszerzenie opcji multiroom o dodatkowy dekoder 4k + nowy, standardowy uhd 88. W paczce był wyłącznie uhd 88,który nosi znamiona wad fabrycznych (np wadliwa klapka przy wejściu na dodatkowy dysk tj nie jest "mobilny" 🙂 ). Dlatego "pisałem" się na dodatkowy dekoder 4k (i dodatkowo miesięcznie płatny),aby móc bezproblemowo połączyć się z funboxem przez wifi a nie ciągnąć przez całe mieszkanie kabel ethernet. Czy aż takim problemem jest wynajęcie dekodera..?
3. Konsultant przy sporządzaniu umowy nie informował o opłacie aktywacyjnej wynoszącej 199zł.
4. Orange TV Go,z którego chciałem zrezygnować dodano do umowy i to kolejne 4,98 miesięcznie.

I jak zwykle musiało dojść do kontaktu z BOKiem,który wyjaśnił...
a) albo anulujemy umowę i za kilka dni,tydzień sporządzimy nową;
b) albo "spróbuje pan załatwić sprawę z dekoderem w salonie".

Poważnie?! Najpierw 17 minut z konsultantem (Jarosław T.) ,który jest na tyle kompetentny,że NIE potrafi słuchać klienta ze zrozumieniem. Potem 2 tygodnie telefonów do BOKu i udręki,bo ktoś zgubił paczkę. A teraz idź pan do salonu? 🙂 W salonie mam słuchać dalej o niekompetentnych pracownikach? Tępych procedurach? I tego,że niestety ale nikt w orange nie potrafi wynająć w ramach posiadanego pakietu Orange Love oraz opcji multiroom dodatkowego dekodera?

Reasumując... Im dalej w las tym gorzej. I tak też jest z klientem w orange,który nie przyszedł wczoraj a jest z wami od początku neostrady w Polsce. Macie centralnie w poważaniu satysfakcję klienta etc a liczy się wyłącznie podpis pod umową,który we współpracy z wami znaczy tyle co nic,bo UKE praktycznie zawsze dostarczy argument za bezproblemową reklamacją.

PS. Prosiłbym teraz kogoś kompetentnego,który wyjaśni czy za Love Standard Światłowód zapłacę tyle samo co za Love Premium Światłowód w opcji,którą powyżej zaznaczyłem (full zestaw)?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32792
  • 38952
  • 1390

Co najlepiej wybrać dla przedłużenia światłowodu i tv + wciąż aktywnego abonamentu tel

Wg mnie odstąp. To dwie różne umowy, nie zawsze można zmigrować w górę. To zawsze zależy co wskazuje konfigurator a może być problem. Ew. zostaje reklamacja.

PS. Aktywacji nie będzie, dotyczy nowych klientów.

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 43
  • 60
  • 1

Co najlepiej wybrać dla przedłużenia światłowodu i tv + wciąż aktywnego abonamentu tel

Najgorsze jest to,że ja bym już dawno "podziękował" za współpracę ale niestety nic lepszego nie jest dostępne pod moim adresem.. Odstąpienie czy ew. reklamacja niestety zapewne oznacza zwrot całej infrastruktury,co znów rodzi kolejne marnowanie czasu... Zwłaszcza,gdy następstwem będzie kolejne związanie się (a raczej próba) z orange.

Jestem właśnie ciekaw tej opłaty aktywacyjnej,bo na umowie jest zawarta. Co najlepsze.. jeszcze wczoraj dosłownie po odebraniu paczki dzwonili z orange ws oferty 😂