Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Abonament komórkowy i stacjonarny

ROZWIĄZANE

Poziom 4, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Abonament komórkowy i stacjonarny

Czy Orange posiada dział utrzymania klienta ? Byłem ostatnio w salonie w jednej z galerii handlowej z przygotowaną rezygnacją na usługi internetu i telefonii stacjonarnej. Konsultantka zaproponowała mi opcje telefonu stacjonarnego i internetu, tą samą, która jest na stronie. W pakiecie wyniosło łącznie ponad 80 zł, co na chwile obecną jest zdecydowanie ceną za wysoką w porównaniu do tego co proponuje konkurencja na rynku. Sam Internet do 80 mb (w praktyce 20mb/s max, ze względu na zbyt dużą odległość od centrali) koszt 40 zł przez pierwsze 12m i 70 zł przez kolejne 12m. Zdecydowanie zbyt drogo. Czy koszt utrzymania klienta w Orange jest naprawdę o wiele większy niż pozyskania nowego i nie zależy wam na przygotowaniu specjalnej oferty dla klienta, który jest z wami od ponad 10 lat ? Za dwa tygodnie będę niestety przenosił również numery komórkowe do Play.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Abonament komórkowy i stacjonarny

Na usługach stacjonarnych nie ma utrzymania i nigdy nie było. Cenniki są regulowane. Ew. znizki mozna dostac na komorkę lub na ratę na urządzenie.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

3 ODPOW. 3

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Abonament komórkowy i stacjonarny

Na usługach stacjonarnych nie ma utrzymania i nigdy nie było. Cenniki są regulowane. Ew. znizki mozna dostac na komorkę lub na ratę na urządzenie.

Pracuję w Orange
  • 111
  • 156
  • 3

Abonament komórkowy i stacjonarny

@Ovi @Piotrekk85  jeżeli jest w tym miejscu konkurencja na naszym aDSL czy vDSL to i tak nie będzie tańsza czy lepsza. To jest kwestia technologi. Ale przecież można np. zawiesić linie jeżeli się niej korzysta a jest tylko podkładem.


Zespół Nasz Orange
  • 2907
  • 10834
  • 64

Abonament komórkowy i stacjonarny

@Ovi, na co się ostatecznie zdecydowałeś/aś? Któraś z powyższych wypowiedzi odpowiedziała na pytanie? Jeżeli tak, to śmiało oznacz jako rozwiązanie.