- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy Orange posiada dział utrzymania klienta ? Byłem ostatnio w salonie w jednej z galerii handlowej z przygotowaną rezygnacją na usługi internetu i telefonii stacjonarnej. Konsultantka zaproponowała mi opcje telefonu stacjonarnego i internetu, tą samą, która jest na stronie. W pakiecie wyniosło łącznie ponad 80 zł, co na chwile obecną jest zdecydowanie ceną za wysoką w porównaniu do tego co proponuje konkurencja na rynku. Sam Internet do 80 mb (w praktyce 20mb/s max, ze względu na zbyt dużą odległość od centrali) koszt 40 zł przez pierwsze 12m i 70 zł przez kolejne 12m. Zdecydowanie zbyt drogo. Czy koszt utrzymania klienta w Orange jest naprawdę o wiele większy niż pozyskania nowego i nie zależy wam na przygotowaniu specjalnej oferty dla klienta, który jest z wami od ponad 10 lat ? Za dwa tygodnie będę niestety przenosił również numery komórkowe do Play.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Abonament komórkowy i stacjonarny
@Ovi @Piotrekk85 jeżeli jest w tym miejscu konkurencja na naszym aDSL czy vDSL to i tak nie będzie tańsza czy lepsza. To jest kwestia technologi. Ale przecież można np. zawiesić linie jeżeli się niej korzysta a jest tylko podkładem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Abonament komórkowy i stacjonarny
@Ovi, na co się ostatecznie zdecydowałeś/aś? Któraś z powyższych wypowiedzi odpowiedziała na pytanie? Jeżeli tak, to śmiało oznacz jako rozwiązanie.