Zmiana routera w trakcie umowy
Na Nasz Orange jest wiele tematów dotyczących chęci wymiany urządzenia "na życzenie klienta". Pomysł polega na tym by został udostępniony odpowiedni mechanizm na taką wymianę.
Rozwiązanie nie musi być bezpłatne, może być jak u konkurencji: że przy upgradzie usług za free, bez tego np. 200 zł.
23-11-2017 w Pomysły
1
Otwarty
2
Zamknięty
Najpierw trzeba uporządkować samo zdanie sprzętu, żeby nie wisiało w systemie przez dwa lata na koncie abonenta. Znam kilka przykładów miedzy u mnie i bieganie do salonu.
Tu zupełnie inny temat i tu raczej "czynnik ludzki" a nie systemowy.
To jaki inny temat ja rozumiem, że ktoś chce wymienić FB1.0 na FB 2.0 w trakcie umowy.
I właśnie bo to jest ten pomysł aby był "scenariusz wymiany" bez żadnego kręcenia 😉
@Piotrekk85Jeśli podarzy dlaczego chcesz wymienić router to nie ma problemu z wymiana już wiele razy to ćwiczyłem
Wiesz, to nie jest proste. Poza tym w Warszawie jest inaczej, inaczej w innych regionach, szczególnie w salonach partnerskich poza dużymi miastami.
Poza tym z tego co pisałeś w innych wątkach to chyba robiłeś wymianę w górę (na nowszy model). A niektórzy mogą chcieć wymianę w dół (o ile urządzenie jest w ofercie).
Status zmieniony na: Zamknięty
Minęło ponad 3 mies. od dodania pomysłu i nie zdobył minimum 10 głosów, więc na forum pomysł zamykamy i nie będzie tu już aktualizowany. Na pewno jednak warto go ponownie rozważyć, więc przekazuję do zespołu FunBoxa i niewykluczone, że tego typu mechanizm w przyszłości zostanie wdrożony.