Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 45, Pionier Misji

Zmiana routera w trakcie umowy

Na Nasz Orange jest wiele tematów dotyczących chęci wymiany urządzenia "na życzenie klienta". Pomysł polega na tym by został udostępniony odpowiedni mechanizm na taką wymianę.

 

Rozwiązanie nie musi być bezpłatne, może być jak u konkurencji: że przy upgradzie usług za free, bez tego np. 200 zł.

23-11-2017 w Pomysły

  • 1

    Otwarty

  • 2

    Zamknięty

Komentarze
Nie dotyczy

Najpierw trzeba uporządkować samo zdanie sprzętu, żeby nie wisiało w systemie przez dwa lata na koncie abonenta. Znam kilka przykładów miedzy u mnie i bieganie do salonu. 

02-12-2017

Poziom 45, Pionier Misji

Tu zupełnie inny temat i tu raczej "czynnik ludzki" a nie systemowy.

02-12-2017

Nie dotyczy

To jaki inny temat ja rozumiem, że ktoś chce wymienić FB1.0 na FB 2.0 w trakcie umowy.

03-12-2017

Poziom 45, Pionier Misji

I właśnie bo to jest ten pomysł aby był "scenariusz wymiany" bez żadnego kręcenia 😉

03-12-2017

Nie dotyczy

@Piotrekk85Jeśli podarzy dlaczego chcesz wymienić router to nie ma problemu z wymiana już wiele razy to ćwiczyłem 

03-12-2017

Poziom 45, Pionier Misji

Wiesz, to nie jest proste. Poza tym w Warszawie jest inaczej, inaczej w innych regionach, szczególnie w salonach partnerskich poza dużymi miastami. 

 

Poza tym z tego co pisałeś w innych wątkach to chyba robiłeś wymianę w górę (na nowszy model). A niektórzy mogą chcieć wymianę w dół (o ile urządzenie jest w ofercie).

03-12-2017

Poziom 33, Ekspert Galaktyczny

Status zmieniony na: Zamknięty

Minęło ponad 3 mies. od dodania pomysłu i nie zdobył minimum 10 głosów, więc na forum pomysł zamykamy i nie będzie tu już aktualizowany. Na pewno jednak warto go ponownie rozważyć, więc przekazuję do zespołu FunBoxa i niewykluczone, że tego typu mechanizm w przyszłości zostanie wdrożony.

23-03-2018