Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 40, Guru *****

Zmiana dnia pobierania opłaty - Flex

Przydałaby się opcja na zmianę dnia pobierania płatności we Flex.

sierpnia 2019 w Pomysły

  • 1

    Otwarty

  • 2

    Realizowany

  • 3

    Zrealizowany

Komentarze
Poziom 31, Ekspert

Pomysł jest dość interesujący i z chęcią bym zagłosował na tak. Tylko problem by wystąpił jeśli dzień nowej daty wypadałby przed końcem już zakupionego okresu. Pewnie aby unikać takich sytuacji, nie spotkałem się z możliwością zmiany daty subskrypcji w usługach takich jak Netflix, Spotify itp.

 

Bo w pozostałych przypadkach można byłoby pobrać opłatę za dodatkowy okres i od razu zmienić datę pobrania opłaty. Myślę, ze to dobry pomysł pod zbliżające się AMA 🙂

sierpnia 2019

Poziom 40, Guru *****

Pomysł już występuje w niektórych subskrypcjach: można po kontakcie z supportem raz wydłużyć lub skrócić okres. Sytuacja możliwa raz na dane konto lub daną kartę płatniczą. To oczywiście nie wyeliminuje wszystkich fraudów ale można pomyśleć.

sierpnia 2019

Poziom 31, Ekspert

To tego nawet nie wiedziałe - nigdy nie musiałem skorzystać. Korzystałem juz z HBO GO (gdyby się nie cięło, to bym nadal korzystał), Amazon Prime Videos (osobiście uważam którego nie chciałbym mieć, nawet jakby dopłacali), Netflix (korzystam regularnie), Spotify (korzystam regularnie), Tidala, Wimpa i Deezera (uważam je za znacznie słabsze od Spotify), a także kilku innych mniejszych serwisów subskrypcyjnych (nie tylko do tresci audiowizualnych) i nigdy nie widziałem takiej opcji właśnie bezpośrednio.

 

Ale przez kontakt z obsługą mógłby to by być nawet bardzo dobry pomysł. Zwróć uwagę na ten pomysł podczas AMA, a ja popieram go - może się przydać 🙂

Choć osobiście uważam, że powrót do ofert orange też by się przydał.

sierpnia 2019

Poziom 37, Guru **

Może być. Zagłosowałem.

października 2019

Poziom 40, Guru *****

@Jarek netflix niedawno udostępnił taką opcję:

 

nf.PNG

stycznia 2020

Poziom 31, Ekspert

Całkiem fajne 🙂

Dzięki za info 🙂

stycznia 2020

Ekspert AMA

hej - rozumiem, że przesunięcie okresu rozliczeniowego wynika z płynności finansowej czy są ku temu inne przesłanki? bo jeśli chodzi o wpasowanie się z płatnością za Plan vs. aktuany stan konta bankowego - to tymczasowo proponuję rozwiązanie -> 1. doładowanie blikiem środków Flex w dacie która najbardziej Wam odpowiada z różnych względów 2. środki czekają bezpiecznie w aplikacji na dzień płatności. 3. automatycznie pobierana jest płatność w dniu odnowienia Planu ze środków Flex. 4. w kolejnych miesiącach działać analogicznie 😉

czerwiec

Poziom 40, Guru *****

A na ile macie kontakty z BLIK, że PSP czegoś nie zmieni i za dwa miesiące nie będzie działało? Płatność kartą jest w miarę stabilna i VISA czy MC jak robią zmiany, to je komunikują. PSP np. wyłączyło czeki BLIK nikogo o fakcie nie informując.

czerwiec

Poziom 18, Komentator

@Maciej_FLEX Przydałaby się taka opcja, chociażby po to, aby wyrównać okresy wszystkich numerów, które mam i będę miał aktywne w pakiecie rodzinnym. Ułatwiłoby to również zarządzanie przekazywaniem GB na te numery. Nie byłoby konieczności pamiętania dat, kiedy trzeba zrobić "przelew" internetu.

czerwiec

Poziom 9, Poszukiwacz

Również popieram opcje zmiany terminu pobierania opłaty. Przeniosłem 2 numery do Flex-a 2 dnia miesiąca, kolejne 2 numery 15 dnia miesiąca i fajnie by było aby jednego dnia była pobierana opłata. Jedyną możliwością jaką znalazłem to czasowe zablokowanie karty (ale prawie 2 tygodnie bez 2 działających telefonów to stanowczo za duży okres)

Pozdrawiam

wrzesień