Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 45, Pionier Misji

Zmiana dnia pobierania opłaty - Flex

Przydałaby się opcja na zmianę dnia pobierania płatności we Flex.

13-08-2019 w Pomysły

  • 1

    Otwarty

  • 2

    Realizowany

  • 3

    Zrealizowany

Komentarze
Poziom 34, Ekspert Galaktyczny

Pomysł jest dość interesujący i z chęcią bym zagłosował na tak. Tylko problem by wystąpił jeśli dzień nowej daty wypadałby przed końcem już zakupionego okresu. Pewnie aby unikać takich sytuacji, nie spotkałem się z możliwością zmiany daty subskrypcji w usługach takich jak Netflix, Spotify itp.

 

Bo w pozostałych przypadkach można byłoby pobrać opłatę za dodatkowy okres i od razu zmienić datę pobrania opłaty. Myślę, ze to dobry pomysł pod zbliżające się AMA 🙂

13-08-2019

Poziom 45, Pionier Misji

Pomysł już występuje w niektórych subskrypcjach: można po kontakcie z supportem raz wydłużyć lub skrócić okres. Sytuacja możliwa raz na dane konto lub daną kartę płatniczą. To oczywiście nie wyeliminuje wszystkich fraudów ale można pomyśleć.

13-08-2019

Poziom 34, Ekspert Galaktyczny

To tego nawet nie wiedziałe - nigdy nie musiałem skorzystać. Korzystałem juz z HBO GO (gdyby się nie cięło, to bym nadal korzystał), Amazon Prime Videos (osobiście uważam którego nie chciałbym mieć, nawet jakby dopłacali), Netflix (korzystam regularnie), Spotify (korzystam regularnie), Tidala, Wimpa i Deezera (uważam je za znacznie słabsze od Spotify), a także kilku innych mniejszych serwisów subskrypcyjnych (nie tylko do tresci audiowizualnych) i nigdy nie widziałem takiej opcji właśnie bezpośrednio.

 

Ale przez kontakt z obsługą mógłby to by być nawet bardzo dobry pomysł. Zwróć uwagę na ten pomysł podczas AMA, a ja popieram go - może się przydać 🙂

Choć osobiście uważam, że powrót do ofert orange też by się przydał.

14-08-2019

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny

Może być. Zagłosowałem.

19-10-2019

Poziom 45, Pionier Misji

@Jarek netflix niedawno udostępnił taką opcję:

 

nf.PNG

05-01-2020

Poziom 34, Ekspert Galaktyczny

Całkiem fajne 🙂

Dzięki za info 🙂

05-01-2020

Ekspert AMA

hej - rozumiem, że przesunięcie okresu rozliczeniowego wynika z płynności finansowej czy są ku temu inne przesłanki? bo jeśli chodzi o wpasowanie się z płatnością za Plan vs. aktuany stan konta bankowego - to tymczasowo proponuję rozwiązanie -> 1. doładowanie blikiem środków Flex w dacie która najbardziej Wam odpowiada z różnych względów 2. środki czekają bezpiecznie w aplikacji na dzień płatności. 3. automatycznie pobierana jest płatność w dniu odnowienia Planu ze środków Flex. 4. w kolejnych miesiącach działać analogicznie 😉

05-06-2020

Poziom 45, Pionier Misji

A na ile macie kontakty z BLIK, że PSP czegoś nie zmieni i za dwa miesiące nie będzie działało? Płatność kartą jest w miarę stabilna i VISA czy MC jak robią zmiany, to je komunikują. PSP np. wyłączyło czeki BLIK nikogo o fakcie nie informując.

05-06-2020

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy

@Maciej_FLEX Przydałaby się taka opcja, chociażby po to, aby wyrównać okresy wszystkich numerów, które mam i będę miał aktywne w pakiecie rodzinnym. Ułatwiłoby to również zarządzanie przekazywaniem GB na te numery. Nie byłoby konieczności pamiętania dat, kiedy trzeba zrobić "przelew" internetu.

22-06-2020

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy

Również popieram opcje zmiany terminu pobierania opłaty. Przeniosłem 2 numery do Flex-a 2 dnia miesiąca, kolejne 2 numery 15 dnia miesiąca i fajnie by było aby jednego dnia była pobierana opłata. Jedyną możliwością jaką znalazłem to czasowe zablokowanie karty (ale prawie 2 tygodnie bez 2 działających telefonów to stanowczo za duży okres)

Pozdrawiam

02-09-2020